wesol Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Wszystko zalezezy jak mocno sa cylindry poddawane honowaniu. Na warsztatach robilismy kilka razy takie operacje i przewaznie byly tez nowe tloki z wieksza srednica. Jesli honujemy cylindry to po pierwsze za jakiegos powodu albo juz sa wytarte albo pekl pierscionek i zniszczyl gładz. Co by nie bylo to potrzebne sa nowe tloki bo stare to watpie zeby po jakims sporym przebiegu nadawaly sie do czegos.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7951-bierze-olej/page/4/#findComment-287290 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Honowanie ma na celu zmniejszenie chropowatości powierzchni a nie zmianę jego wymiaru.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7951-bierze-olej/page/4/#findComment-287215 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wiedzmaak Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Tłoków napewno nie wymianiałem, ale dowiedziałem się że cylindry napewno były honowane oprócz tego przy głowicy były wykonywane inne czynności. Pooglądam silnik, może gdzie jest jakiś wyciek, którego nie widać na pierwszy rzut oka, bo przez jakiś czas miałem z olejem. Po remoncie oczywiście docierałem silnik. Po jakiś 1500 km dociągnięcie głowicy, a przez 2000 - 2500 km spokojna jazda do góra 3 tyś obrotów.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7951-bierze-olej/page/4/#findComment-286864 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Ja mam za to takie za pytanko, bo zmieniłem ostatnio końcówkę z takiej która już była (nie oryginalna, zmieniona już na jakaś "tuningową") na taka z allegro KM. Dodam, ze posiadam instalacje gazową i nic takiego sie nie działo zaraz po założeniu jak teraz po zmianie końcówki. Chodzi o to, że jak asterka pochodzi na wolnych obrotach X czasu, później wsiądę ruszając wiadomo dodam gazu to puści chmurę dymu, podobnego jakby olej i śmierdzi ale nie typowym olejem... dla odmiany na benzynie nic takiego nie ma miejsca... a dodam też, że podczas jazdy na gazie zachowuje sie normalnie, czyli nie kopci... fakt raz na X czasu dolać oleju muszę zwłaszcza jak jeżdżę na gazie to mi komp pokazuje abym sprawdził stan, ale z tego co tu czytam to normalne przy oplu... więc w czym rzecz?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7951-bierze-olej/page/4/#findComment-286622 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wiciua Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 założyłeś nową końcówkę i dopala się jakaś farba lub smar z niej, pewnie stąd ten smród   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7951-bierze-olej/page/4/#findComment-286607 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Wiesz no nie wiem bo ona cala srebrna była a w środku tylko widziałem jakieś włókna za taka siatka przez całą długość, oczywiście wyścielona na ściankach, środek był pusty To chyba teraz zostaje mi cierpliwie czekać... tylko skoro to miała by być farba to przecież na benzynie też by śmierdziało, a na benzynie śmierdzi ale benzyna   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7951-bierze-olej/page/4/#findComment-286602 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 A moze to byc wina np zużytych uszczelniaczy w turbosprężarce? U mnie przód silnika jest zachlapany olejem. Pytałem się mechaników to każdy mi co innego powiedział: -"uszczelka pod głowicą" -"turbo poszło i zasysa olej" -"uszczelka nr 1 lub nr 2" Czy tutaj znajduje się turbo? Jak sprawdzić czy to wina turbo? Pozdrawiam MacGyver   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7951-bierze-olej/page/4/#findComment-286316 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 W Twoim przypadku olej leci miedzy glowica a wtryskami. Sprobuj dociagnac sruby z lapami trzymajacymi wtryski( oczewiscie dostaniesz sie do nich po zdjeciu pokrywy walka rozrzadu).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7951-bierze-olej/page/4/#findComment-286293 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Witam jestem posiadaczem Astry F 1.4 8V 82KM mpi i od jakiegoś czasu mam spory problem.Niewiem z jakiego powodu ciągle mam 1dną świece pokrytą nalotem z wyschniętego oleju.Dodatkowo od dołu popryskany aparat zapłonowy,a prócz tego z auta wylatują białe spaliny nawet przy dodatnich temp.Zastanawiam się czy może być to uszczelka pod głowicą choć nie mam klasycznych objawów typu kawa z mlekiem w oleju lub też ubywanie płynu chłodzącego.Bardzo proszę o porady bo byłem u wielu mechaników i każdy ma inną teorię.Z góry dziękuje.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7951-bierze-olej/page/4/#findComment-286014 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Petee, po co w drugim temacie rozpoczynasz identyczny wątek? Kontynuuj go tutaj Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7951-bierze-olej/page/4/#findComment-286005 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.