Gość popencjusz Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 Może trzeba wyczuć moment. Dobrze to robić z podłączonym opcomem i obserwować wartość doładowania do wartości zadanej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/79738-zawor-n75-20cdti-150km/page/2/#findComment-665452 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 No ok a powiedz mi bo skoro egr by się przycinal to by nie wyskakiwal błąd albo by jakos silnik nierówno chodził   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/79738-zawor-n75-20cdti-150km/page/2/#findComment-665458 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 janek wez pokaz to co skrecasz na jakiejs fotce bo cos mi sie nei chce wierzyc w to co mowisz. Turbo sterowane silownikiem elektrycznym tzw serwomotorem ale juz nie pamietam jak tam z egr bylo w tych captivach i antarach 2.0 cdti bo to te same silniki chewroleta. Ale chyba egr byl tam podcisnieniowy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/79738-zawor-n75-20cdti-150km/page/2/#findComment-665481 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 31 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 Jak wesol pisze. fotka mile widziana. Błąd pojawia się zazwyczaj dość późno. Często zawór zanim stanie, przycina się sprawiając problemy. Radzę Ci go nie wymieniać tylko zaślepić i wylogować. Problemy znikną.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/79738-zawor-n75-20cdti-150km/page/2/#findComment-665497 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Po niżej zdjęcie tego zaworu i regulacji od przodu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/79738-zawor-n75-20cdti-150km/page/2/#findComment-665922 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Nie mogę tego otworzyć (nie mam uprawnień )   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/79738-zawor-n75-20cdti-150km/page/2/#findComment-666050 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 A teraz można otworzyc   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/79738-zawor-n75-20cdti-150km/page/2/#findComment-666165 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Dalej jest problem ale zgłosiłem go do administratora bo wina leży prawdopodobnie po stronie forum.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/79738-zawor-n75-20cdti-150km/page/2/#findComment-666218 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Ja obydwa zdjęcia widzę.Chyba jednak coś u ciebie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/79738-zawor-n75-20cdti-150km/page/2/#findComment-666230 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Więc skoro widać zdjęcia to jeśli ktoś wie w sprawie tej regulacji to byłbym wdzięczny. Przypomnę ,że jest to zawór podciśnienia doładowania turbiny poloczony na podciśnienie z pompą vacum a z drugiego z drugiego wezyka połączony z egr . Egr jest pneumatyczny dialajacy na podciśnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/79738-zawor-n75-20cdti-150km/page/2/#findComment-666233 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.