Gość Blavic Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Cześć, po odpaleniu (tylko na ciepłym) słychać specyficzne klekotanie diesla, trwa to kilka sekund, w tym czasie kontrolka oleju też się chwilę świeci. Po tym czasie wszystko wraca do normy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Dziękujemy za informację. Po co nam o tym mówisz?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Rozrząd. Czytać forum.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Ja bym jeszcze sprawdził ciśnienie oleju, na jakim oleju autko jeździło.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Blavic Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Rozrząd (komplet z łańcuchem) został wymieniony rok temu, problem jest od niedawna. Na zimnym wszystko jest ok. Może ma to związek z dolewką oleju, ten sam co wlany 10W40 Mobil, na bagnecie 4 kreski na 5 więc raczej nie przelałem.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 A czy twój motorek nie powinien pracować na pełnym syntetyku 5w40? Skoro jest klekot to i ciśnienie oleju na górze może być słabe, napinacz rozrządu też jest od ciśnienia oleju zależny - bynajmniej tak mi się wydaje. Może lepsi fachowcy niech się wypowiedzą.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Blavic Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 5W30 albo 40, niestety ktoś już wlewał gęstszy, auto ma spory przebieg, nie wiem czy to dobry pomysł by zmieniać na syntetyk.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Że poprzedni właściciel zalał gęstszym olejem może tylko świadczyć że z samym motorkiem jest coś nie tak a ty teraz się z tym bujasz. Duży przebieg - dość dyskusyjna sprawa - znam takie które po 350 000 dalej na syntetyku jeżdżą we firmie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Blavic Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Pozostaje mi płakać nad rozlanym mlekiem. Jakaś mała płukanka z nagaru i wymiana oleju na świeży coś pomoże? Jak się ma ten rozrząd do ciśnienia oleju?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Niech ktoś kto robił z tym motorkiem się wypowie. Nie wiadomo jak długo było latane na10w40 - więc płukankę trzeba zrobić z głową bo można tylko pogorszyć sprawe. A napinacz? - wydaje mi się że ciśnienie oleju bierze udział w napięciu łańcucha - ale pewności nie mam. Dlatego pisałem żeby Arek albo Marek się wypowiedzieli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.