Skocz do zawartości

Która instalacja LPG najlepsza do MERIVY I


Gość andriejek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 32
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Gość andriejek

No cóż.Szkoda że nie posłuchałeś odnośnie reduktora.

 

Nie no nie tak, że się nie posłuchałem. Jesteśmy umówieni, ale wszystko jest jeszcze do dogadania w dniu montażu. Zapytam o ten reduktor KME Tur tak?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda nie w Merivie bo w Zafirze A 1.8 założyłem pod koniec kwietnia:

Sterownik KME Nevo

Reduktor: KME Tur 6

Wtryskiwacze: Barracuda

Zawór do tankowania tomasetto pod klapką.

Całość za 2400 wraz z pełną butlą LPG.

 

W dwa miesiące przejechałem prawie 7 tys. km na gazie i jak narazie jedyna usterka jaka się przytrafiła to przeciek płynu chłodniczego na trójniku od podgrzewania parownika. Nie jest to wina instalacji tylko nie dokładnego montażu ale po to jest przegląd po 1000km aby taką sytuację wychwycić i poprawić. Wystarczyło lekko dokręcić opaskę na wężu.

 

Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę edytować poprzedniego posta. Załączam kilka zdjęć jak to u mnie wygląda. 1.6 i 1.8 to podobne silniki.

441dc1455f490d3e30f4207361ce9574.jpgb61359611a77ec983bbc130bcc4f1bda.jpg33c3b6869b125ce3629eaedfebaa26a7.jpg0aa05b7454fc58120e64661cd9a85acb.jpg

 

Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Na razie nie widzę negatywnych skutków takiego montażu.

Słusznie zauważyłeś że "na razie"

Wtryski powinny być montowane możliwie jak najbardziej pionowo - w zależności od ilości miejsca pod maską

 

U mnie też były w poziomie - sam przerabiałem mocowanie po gazowniku.

Drugi poważny błąd mojego gaziarza był taki, że źle wkręcił dysze w kolektor dolotowy. Oplowskie (pewnie inne też) silniki z klapkami wirowymi mają po dwa kanały dolotowe na cylinder. Jeden kanał z klapką, drugi bez klapki. Dwie dysze gazowe były wkręcone i skierowane w kanał z klapką, dwie pozostałe dysze skierowane w (wg mnie poprawny) kanał o wolnym przelocie. Przy okazji naprawy klapek w kolektorze dolotowym musiałem to przerobić...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale kolega ma 1.8 a tam klapek nie ma.

Więc leżące wtryski nie robią szkody i wielkiej różnicy.

 

W moim Z16XE gazownicy zamontowali Valdemary leżąco i dwa latka bez problemów auto hulało.

W trzecim roku Valdemary wymieniłem na nowe Valdemary i bryka dalej hula.

Ktoś by nie uwierzył ale chodzi dobrze(właściwie jeździ)

Teraz tylko padł reduktor AC R01 po 70 tys km.

Teraz mam Tura.

 

Nie każde złoto co się świeci.

Nawet na miotle można latać jak ją się dobrze wystroi. :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności