Skocz do zawartości

corsa B - najszybsze wolnossące 8V? Dalszy ciąg --->c20xe-->z20let


Rekomendowane odpowiedzi

Gość michal8914

No dobra to teraz powiecie z czego dopasowac te czesc? glowica i kolektor ssacy e 18 to np z deawoo? a walek 1.6 sh? to z jakiego modelu? a i co z tymi tlokami daja cos czy to tylko mit? ile max splantowac glowice?

 

  • 9 miesięcy temu...
  • 3 miesiące temu...
  • 3 lata później...

Siema :)!!!!!!!!!!

Wracam :P
Biała poszła na złom, pojawiła sie czarna, oczywiście z 20xe na pokładzie.

Nie będę sie rozpisywał, bo to był krótki epizod, zakupiłem groszka, czyli gotowca z c20ne na pokładzie.

Silnik i skrzynia - baaaaardzo krótka - V max jakoś 190 poszły do kolegi z ATT, służy do dziś.

A ja sobie wymyśliłem, że chcę więcej mocy, ale bez przyrostu wagi.

Padło na z20let.

Dobrze napisałem - padło.

Bo ten silnik to właśnie padło jest.

Kto ma ecoteca, to wie, o co mi chodzi.....

Wiecie,że eco turbo ma cieńsze pierścienie, niż stary dobry c20let?

Wiecie, że owe kończą się przy przebiegu 150kkm?I trzeba wymieniać?

Ja borykam się z tym silnikiem już 3 rok i jeszcze nie doszedłem z nim do ładu.

Fakt, że brak czasu, nawet brak urlopu, ale .........co tam gadać, turbo daje banana na mordzie ;)

Zdążyłem już nawet zmienić program(mam kessa), dmuchamy 1,1 bara i to jest to, szacuję 240KM i pod 400Nm, ma skubany siłę;)

Na 5 biegu da się spokojnie jechać(wybierak mi sie spsuł), do domu wróciłem o własnych siłach.

Cóż zdjęć za dużo nie mam, poszukam jutro i coś pokażę.

 

Co z nim jeszcze masz nie tak?

Po 3 latach dłubania pewnie miałbym już w nim kuciznę na dole :P

 

Brakuje cybanta na przewodzie dolotowym... :P

 

Brakuje, bo darł mi wąż do chłodnicy, przerobię wąż, to i cybant będzie ;)

W ogóle by pasowało zrobić dolot z kwasu, bo takie łączenia to lipa, lubi mi zrzucać węże.....

Niby 1 bar palcem utrzymasz, a węże zrzuca.

 

 

 

Po 3 latach dłubania pewnie miałbym już w nim kuciznę na dole

Nom.

Tylko, że już mam trzeci silnik, te z-lety nie są mocne........i cały czas kłopoty z elektryką........

nigdy więcej "nowego" silnika, stare latają po 500kkm bez remonta i jakoś żyją.

Nowe po 150kkm wymagają wymiany pierścionków, bo inaczej żłopią olej, jak wodę.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności