Gość michal8914 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 No dobra to teraz powiecie z czego dopasowac te czesc? glowica i kolektor ssacy e 18 to np z deawoo? a walek 1.6 sh? to z jakiego modelu? a i co z tymi tlokami daja cos czy to tylko mit? ile max splantowac glowice?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KASIA KOSIARA Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Albo tłoki, albo głowica - wybór Twój. O Dajewo zapomnij, nie pasuje do duzego bloku.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KASIA KOSIARA Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Temat kosz, bo biała poszła na złom.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 szkoda ale takie zycie moj bialas tez konczy zywot   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 12 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2016 Siema !!!! Wracam Biała poszła na złom, pojawiła sie czarna, oczywiście z 20xe na pokładzie. Nie będę sie rozpisywał, bo to był krótki epizod, zakupiłem groszka, czyli gotowca z c20ne na pokładzie. Silnik i skrzynia - baaaaardzo krótka - V max jakoś 190 poszły do kolegi z ATT, służy do dziś. A ja sobie wymyśliłem, że chcę więcej mocy, ale bez przyrostu wagi. Padło na z20let. Dobrze napisałem - padło. Bo ten silnik to właśnie padło jest. Kto ma ecoteca, to wie, o co mi chodzi..... Wiecie,że eco turbo ma cieńsze pierścienie, niż stary dobry c20let? Wiecie, że owe kończą się przy przebiegu 150kkm?I trzeba wymieniać? Ja borykam się z tym silnikiem już 3 rok i jeszcze nie doszedłem z nim do ładu. Fakt, że brak czasu, nawet brak urlopu, ale .........co tam gadać, turbo daje banana na mordzie Zdążyłem już nawet zmienić program(mam kessa), dmuchamy 1,1 bara i to jest to, szacuję 240KM i pod 400Nm, ma skubany siłę Na 5 biegu da się spokojnie jechać(wybierak mi sie spsuł), do domu wróciłem o własnych siłach. Cóż zdjęć za dużo nie mam, poszukam jutro i coś pokażę.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Co z nim jeszcze masz nie tak? Po 3 latach dłubania pewnie miałbym już w nim kuciznę na dole   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 20 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 https://photos.google.com/share/AF1QipOUvPtbItqc6_Ik-jo2Vsa8XWLDTQ_B4muI6VQeC73XgVMFFUAdXLQW8V64N2Tdbg?key=TDRGcUtvYl9iUTd2RFJMVUdsM1Nvajk3U1ZXLTdB Mały spontan po latach   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 Brakuje cybanta na przewodzie dolotowym...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 20 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 Brakuje, bo darł mi wąż do chłodnicy, przerobię wąż, to i cybant będzie W ogóle by pasowało zrobić dolot z kwasu, bo takie łączenia to lipa, lubi mi zrzucać węże..... Niby 1 bar palcem utrzymasz, a węże zrzuca.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 27 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Po 3 latach dłubania pewnie miałbym już w nim kuciznę na dole Nom. Tylko, że już mam trzeci silnik, te z-lety nie są mocne........i cały czas kłopoty z elektryką........ nigdy więcej "nowego" silnika, stare latają po 500kkm bez remonta i jakoś żyją. Nowe po 150kkm wymagają wymiany pierścionków, bo inaczej żłopią olej, jak wodę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.