Skocz do zawartości

Vectra b problem z szarpaniem na postoju


Gość Damian5589

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Damian5589

a więc tak dziś wpadł kolega z opcomem i próbował się połączyć i nie idzie fejs przechodzi test interfejsu wersja fejsa to v1.45

 

możliwe że uszkodzone jest ecu ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 74
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Najpierw sprawdź czy masz zasilanie na wtyku diagnostycznym w aucie.

A łaczył sie z innymi urzadzeniami w aucie?


Sprawdź sobie czy masz połaczenie pin 7 we wtyku z pin D11 w sterowniku

Pin 6 we wtyku z pin B9 w sterowniku.

Pin 16 we wtyku ma mieć napięcie aku.

Pin 4 we wtyku z masą.

post-37019-0-26050000-1517238144_thumb.png

post-37019-0-63862500-1517238150_thumb.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Damian5589

Tak łączył się z in innymi podzespołami ma wersje 1.45 opcoma

 

a więc dzieje się tak mam steroiwniki zainstalowane sprawdzalismy na win 7

 

sprawa wygląda tak jak włożę do laptopa fejsa przez usb świeci się czerwona kontrolka

 

włożę w wtyk obd 2 w swoim aucie zrobie test interfejsu test przechodzi pomyślnie i przeskakuje tak jak by przekaznik i zapala się dioda pomarańczowa( czerwona świeci dalej

wchodze w 1996 biorę vectra b silnik x16el i łączy się po pinie 7 otwiera się okno takie jakie powinno być ale każda opcja jest nie aktywna tak jak by z ecu się nie połączył

 

próbowałem innymi rocznikami to samo ...

 

próbowałem też automatycznej indetyfikacji też to samo

 

fejs działa w innych oplaach

 

z innymi podzespołami też się łączyłem i to samo tylko inne podzespoły wykorzystuja inny pin bo z innego opcom się łączył

 

na silnik łączy się z 7 jak db pamiętam

 

a co do sprawdzenia to zaraz się zabieram dzięki za info

 

a jak to zrobić ?

 

Sprawdź sobie czy masz połaczenie pin 7 we wtyku z pin D11 w sterowniku

Pin 6 we wtyku z pin B9 w sterowniku.

Pin 16 we wtyku ma mieć napięcie aku.

Pin 4 we wtyku z masą.

mam sprawdzić przejście czy kable sa całę od wtyczki do gniazda obd 2 ?

tak bynajmniej rozumiem ciebie tak ?

wybacz za błędy piszę na szybko bo z telefonu ...

Edytowane przez Damian5589

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Damian5589

a jeśli chodzi o oznaczenia gdzie one się znajdują bo w sterowniku mam tylko 1 2 3 same cyfry bez literek są one na wtyczce bo nie moge zlokalizować tych literek

 

aha dobra nie zauważyłem miniaturek dzięki


a więc sprawdzałem tak jak napisałeś brzęczykiem w mierniku

 

d11 kostce od ecu z pinem 7 w sterowniku przejście jest miernik piszczy przewód cały

 

Pin 6 we wtyku z pin B9 w ecu w sterowniku. przejście jest miernik piszczy przewód cały

 

pin 16 stałe napięcie 12 v tak jak pisałeś z aku

 

i pin 4 masa jest

 

sprawdziłem wszystko tak jak napisałeś i gniazdo jest ok patrz mam tak samo jak na filmiku :

 


adam wyjełem czujnik położenia wału ten co zmieniłem chyba jest trafiony bo nie zauważyłem przetartej izolacji przy czujniku i są przełamane kabelki

 

ale z mojego punktu widzenia skoro podaje iskre i jest paliwo to czujnik powinien być ok ...

Edytowane przez Damian5589

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem ostatnio taki problem gdy Silvo do mnie przyjechał i dwoma Opcomami nie połączyłem się z nim.

Ale pomogło przeinstalowanie systemu Win 7 na nowo.

Po tygodniu przyjechał do mnie ponownie i wszystko działa

.Zdiagnozowałem mu CD i VC bez problemu.

Podawać może iskrę ale czy we właściwym momencie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Damian5589

Właśnie do tego zmierzam też mi się tak wydaję w środę powinien dojechać czujnik położenia wału nowy GM 90337650 + wtyczka bo miała nadpalone piny wymienie zlutuje nową wtyczke od Ecu i dam znać może to jest właśnie winowajca bo błąd na zworke wyraźnie wskazuje na czujnik wału ...


wymieniłam czujnik wału próbowałem odpalić dalej nic zczytałem błędy na zworkę
iskra jest paliwo dochodzi nie wiem sam chyba się poddam...
1405 Uszkodzenie zaworu EGR
0443 Usterka zaworu przewietrzającego w układzie odpowietrzania zbiornika paliwa
0412 Zawór sterujący "A" w układzie doprowadzania powietrza dodatkowego
1410 Przekaźnik dmuchawy powietrza dodatkowego / przekaźnik klimatyzacji
0200 Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza
0230 Przekaźnik pompy paliwa
0170 Nieprawidłowy skład mieszanki - mieszanka za uboga lub za bogata
0505 Usterka w układzie regulacji obrotów biegu jałowego
0335 Nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego "A"
0105 Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP
0130 Regulacja poza zakresem / nieprawidłowy sygnał sondy ? l

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj błędy się teraz namnażaja przez problemy z odpalaniem.

Myślę że czas je skasować.

Nie wiem jak u ciebie ale np u mnie gdy wywaliło błąd wypadania zapłonu dopiero skasowanie go pomogło.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Damian5589

Gdybym mógł się połączyć z ecu to bym to zrobił ale niestety nie idzie jutro dojdzie takie same ecu o tych samych numerach i zobacze czy z nim się połączy...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności