Gość clonowy Opublikowano 29 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2018 Witam koledzy jak w temacie chce coś kupić do meriva B aby kontrolować stan zapełnienia DPF i móc samemu kontrolować błędy oraz kasować inspekcje po wymianie oleju . Ponieważ to rocznik 2011 to nie wiem co kupić? OP -COM V.195 według sprzedawcy nie ruszy na tym roczniku . więc co kupić ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 29 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2018 Opcom na Vaux powienien ruszyć do 2012 r. Ale najlepiej poszukać kogoś z Opcomem i sprawdzić czy jest sens kupować. https://www.auto-krak.pl/auto-krak/wszystko-o-psg-16-pompa-wtryskowa-opel-dwie-wtyki/ W tym temacie poszukaj postów iMoCks   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 30 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2018 Chińskim op-comem można się połączyć z silnikiem A13DTC i A13DTE, ale oprócz skasowania błędów nic nie można podejrzeć. Dopiero połączenie przez Insignię i silnik A20xxx można zobaczyć większość parametrów, w tym zapełnienie filtra DPF. Jest też jakaś aplikacja na Androida, która poprzez interfejs na BT może odczytywać parametry rzeczywiste.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 30 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2018 4 godziny temu, rostex napisał: Jest też jakaś aplikacja na Androida, Scan MyOpel? Czy Torque?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość clonowy Opublikowano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 Tak ale te aplikacje na androida nie obsługują silnika 1,3 , więc nic z tego może coś z tego? http://allegro.pl/tester-diagnostyczny-canscan-ad100-pro-dpf-full-i7178402057.html lub wcześniej kupiłem też taki , ale nawet się nie połączył z samochodem więc zwróciłem sprzedawcy: http://allegro.pl/new-cdp-pro-3w1-wer-2018-nec-gw-12m-walizka-i7229262335.html   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość clonowy Opublikowano 27 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2018 Dla zainteresowanych te coś potrafi INTERFEJS VSCAN MD136 BLUETOOTH + APLIKACJA PL ANDROID DIAGNOSTYKA OPEL ( https://allegro.pl/diagnostyka-opel-bluetooth-android-aplikacja-pl-i6778108745.html ) , może nie wypali i nie zresetuje po wymianie na nowy lub regenerowany , ale już pokaże stopień zapełnienia , wiem bo rozmawiałem z sprzedawcą ,no i wszystko po polsku , więc nie wiem po co te OP-COMY clony skoro niewiele można nimi zrobić a i padają szybko .   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 27 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2018 2 godziny temu, clonowy napisał: wiem bo rozmawiałem z sprzedawcą , To teraz napisz jak to sprawdzisz fizycznie . Nie krytykuj zanim nie sprawdzisz. Opcom sprawdza się w wielu sytuacjach , więc nie ma co narzekać. A po drugie to co ty chcesz od urządzenia za stówkę i dla czego porównujesz go z urządzeniem za trzy razy tyle?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogoes Opublikowano 8 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2018 (edytowane) @Clonowy... Opcom (mówimy o chińskich klonach) obsługuje silniki A13DTx, tylko trzeba wejść np. w insignię i wybrać silnik A20DTx (x=L lub H) i wszystko ładnie czyta. Poza tym do całości obsługi spraw z DPFem można także użyć aplikacji Torque Pro, jest tam możliwość dodania niestandardowych PIDów, a następnie zrobienia sobie z tych PIDów wskazań i masz wszystko na telefonie, poniżej link do screena z moimi kilkudniowymi wypocinami nad Torque, chciałem dodać screen, ale mam już wykorzystany limit załączników i nie mogę dodać załącznika, aw Torque jeszcze jest złe wskazanie średniej odległości między wypaleniami, ale może to skutek tego, że jeszcze nie miałem wypalania od konfiguracji Torque pod DPFa, a może coś nie tak ustawiłem, jak będzie źle, to będę edytował PID i może poprawię... temperatury są takie niskie, bo specjalnie zszedłem do "biedrony" i odczytałem na zimnym (od 4dni) silniku, żeby Ci pokazać... jak widzisz jest zapełnienie filtra w 84%, więc pewnie najbliższa jazda i włączy się wypalanie. Także do odczytywania parametrów DPFu i pilnowania wypalania wystarczy fejs za kilkadziesiąt złociszy (np. icar2). Trzeba sobie tylko zadać trochę trudu i poczytać na różnych forach, np. PIDy znalazłem na greckim forum (oczywiście z pomocą wujka G.): http://www.opel-club.gr/vbulletin/archive/index.php/t-32188.html ...w środkowej części stronki (PIDy od Astry-J silnik A13DTE, ale do innych np. mojego A13DTC też pasują). Jeszcze obiecany link do screena z Torque, z max DPFem: https://drive.google.com/open?id=1S8VMMRfko13BWR0jWYCbYhkBdN7JMEiN Edytowane 8 Listopada 2018 przez bogoes   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.