Gość Xense Opublikowano 4 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2018 (edytowane) Witam, posiadam samochód Opel Corsa B 1999r 1.2 16V 65KM i borykam się z pewnym problemem od czasu większej temperatury otoczenia. Podczas gdy jest upalny dzień 25-35 stopni auto często przy ruszaniu szarpie , jakby nie miał mocy, wtedy jest wrażenie braku paliwa. Czasami podczas jazdy też szarpie , np. jadę 100km/h i nagle go przydusi i zwolni do 90. Dodam że w okresie zimowym lub poniżej temperatury 18 stopni objawy całkowicie znikają. Auto w takich warunkach ma swoją moc i nic nie przerywa i nie dusi. Co wymieniłem : Świece Filtr paliwa Przepływomierz Czujnik temperatury płynu chłodzącego Wyczyściłem przepustnicę i silnik krokowy Niestety nic nie pomogło. Proszę o pomoc, bo już nie mam pomysłów. Edytowane 4 Lipca 2018 przez Xense   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 4 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2018 Jak pracuje czujnik temp. płynu? Jak wtedy pracuje EGR? Jakie masz ciśnienie na listwie paliwa?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xense Opublikowano 4 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2018 (edytowane) Temperatura płynu chłodzącego stoi na równo 90 stopni. Płyn chłodzący jest nowy. Co do EGR to nie mam pojęcia jak pracuje , bo nie wiem jak to sprawdzić. Edytowane 4 Lipca 2018 przez Xense   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 4 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2018 Wyłącz na chwilę wtyczkę od niego i pojeździj. Wywali błąd ale sprawdzisz czy jest lepiej. Nie mówie już o wyczyszczeniu go . Są porady i filmiki. Możesz podpiąć do komputera i obserwować jak w tych sytuacjach pracuje. Jeszcze też możesz sprawdzić jak działa potencjometr od przepustnicy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xense Opublikowano 4 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2018 Jutro lub w piątek zweryfikuję jazdę z wypiętą wtyczką do EGR. Dodam również , że sprawdziłem auto laptopem i nie ujawniłem żadnych błędów.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 4 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2018 Ale mając program możesz sprawdzić jak on pracuje bez jego odpinania.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 5 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2018 8 godzin temu, Xense napisał: Temperatura płynu chłodzącego stoi na równo 90 stopni. Pewnie na zegarze? Zegar nie ma nic wspólnego z czujnikiem temperatury na komputer.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xense Opublikowano 5 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2018 13 godzin temu, adam1954 napisał: Ale mając program możesz sprawdzić jak on pracuje bez jego odpinania. Jak to zrobić? W jakiej zakładce mogę to sprawdzić i jakie wartości są prawidłowe? 5 godzin temu, ja37 napisał: Pewnie na zegarze? Zegar nie ma nic wspólnego z czujnikiem temperatury na komputer. Podczas sprawdzania temperatury przez laptop weryfikowałem obie pozycje. Na komputerze i na zegarze są identyczne wartości.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 5 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2018 Jeszcze jak powiesz jaki masz program to by było fajnie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xense Opublikowano 5 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2018 Aktualnie używam program AB-COM wersja darmowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.