Skocz do zawartości

blokowanie sie stacyjki


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

"barths"jest troche tak jak piszesz,z tym że takie dmuchanie pomaga na chwile.Najlepiej trzeba znależć dobry warsztat ktory zajmuje sie dorabianiem kluczy samachodowych(znający sie na rzeczy),wymieniają srodek(rybki)na nowe ,już nie wycierające sie )i po sprawie.Usługa nie jest droga,coś kolo 100-150 zł.Pzdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • Odpowiedzi 88
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najważniejszym problemem stacyjek (wkładów) jest smarowanie... Ilość smaru w stacyjce jest niewystarczająca do płynnego działania... Ostatnio kupiłem nowy wkład i chrupało -5C (pomijając jakość) . To co jest fabrycznie maźnięte , to lipa. A w czasie upałów smar ulega rozrzedzeniu i wszystko w temacie , a nie bazgracie 9 stron :beer::beer:

 

Kto nie wierzy niech wyciągnie swój wkład w stacyjce i zobaczy ile smaru spłynęło do blokady kierownicy :beer: Trzeba po prostu dołożyć smaru i z raz do roku ( najlepiej w wigilię) sprawdzić . Mówią o smarze grafitowym , ale silikonowy ma wyższą temperaturę topnienia , więc lepiej znosi upały i "się kręci".

Sorry za zjadliwość , ale gdybym miał takie "problemy" , to naprawy robiłbym w ASO

 

usunąłem zbędną wypowiedź, robertnet

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andrzej_m55

WD- 40 DZIAŁA JAK WÓDA - W Y P Ł U K U J E

Należy dodać że trzeba przesmarować bo WD40 jak wyschnie to zostawia coś w rodzaju pyłu ( drobny piasek)

A swoją drogą kolego regulamin warto przeczytać.

Są inne sposoby by podkreślić słowa. np. pogrubienie tekstu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A swoją drogą kolego regulamin warto przeczytać.

Są inne sposoby by podkreślić słowa. np. pogrubienie tekstu

 

 

Przepraszam , ale po dojściu do 3-ciej strony wymiękłem , no i nigdy nie miałem do czynienia z... edytorami tekstów? Jeszcze raz sorry . :P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andrzej_m55

no i nigdy nie miałem do czynienia z... edytorami tekstów?

Zaznaczasz tekst i w prawym górnym rogu jest okienko C. Naciskasz i masz tekst gotowy.

gdybym miał takie "problemy" , to naprawy robiłbym w ASO

 

Ludzie chcą sami naprawiać i się uczą a ASO ....... Osobiście bym nigdy żadnego auta im nie oddał.

Masz rację z tym smarem ale nie wali się go tak by ciekło.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Wiecie co to naprawdę działa wczoraj moje auto też stało na słońcu i też miałam problem ze stacyjką nie chciał się w ogóle przekręcić kluczyk dziś rano po psikałam WD do wkładki i po chwili zwątpienia cud zadziałało tak więc wniosek jest taki albo naprawdę z gorąca albo po prostu brud we wkładce. Dzięki za wasze wskazówki :rolleyes:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość adrian3389

ja też parę lat temu przerabiałem ten problem niestety zacinający się kluczyk zwiastował całkowite zacięcie się stacyjki :/ WD oczywiście pomogło ale pierwsze co zrobiłem po uruchomieniu auta to pojechałem do wujaszka na warsztat rozmontowałem stacyjkę i do regeneracji oddałem i jeszcze już na niej ok 3 lat i wszystko ok :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jacekviola

ja też parę lat temu przerabiałem ten problem niestety zacinający się kluczyk zwiastował całkowite zacięcie się stacyjki :/ WD oczywiście pomogło ale pierwsze co zrobiłem po uruchomieniu auta to pojechałem do wujaszka na warsztat rozmontowałem stacyjkę i do regeneracji oddałem i jeszcze już na niej ok 3 lat i wszystko ok :)

 

 

jestem kolejna ofiarą zacinającej się stacyjki :rolleyes: W koncu wyjąłem ją, rozebrałem, umyłem w benzynie i nasmarowałem białym smarem. Tego lata , jak na razie miałem spokoj, ale zobaczymy, upały sie dopiero zaczynają.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bobby_id

Ja bym nic nie pryskał do stacyjki. Znam z doświadczenia sytuację z samochodem pewnej francuskiej marki na P. :)

Po pstryknięciu WD40 stacyjka się zablokowała całkowicie, skoczyło się lawetą i wymianą stacyjki. Spec od stacyjek powiedział ze to pstrykniecie WD40 to był gwóźdź do trumny. Fakt że tam jest inny kluczyk więc może to też co innego ale ja bym raczej nic nie próbował wpychać do stacyjki...

No a za przeczytałem ten wątek bo oczywiście mam ten sam problem w Astrze F '96, przejechane 173k (chyba bo kupiłem z drugiej ręki ale na 90% jestem pewien tego przebiegu) przy nagrzanym samochodzie przycina, na razie tylko przycina...

pozdro 4 all

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności