Gość Anonymous Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 moja stacyjka też sie zacina gdy jest gorąco, ale znalezłem na nią prosty sposób - przekręcając kluczyk dociskam go lekko w strone stacyjki - skuteczność 100%   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Mam podobny problem, jednak nie związany z nagrzewaniem sie stacyjki. Zastanawiam sie czy wyrobiła sie stacyjka czy może kluczyk? I teraz albo wymiana / naprawa stacyjki albo dorobienie nowego kluczyka. Czy możecie plecic osobę w Warszawie i okolicach, która szybko i od ręki rozwiąże problem stacyjki? A może ktos z Was jest w stanie pomóc za dobre piwo? Pozdrawiamy!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Ja ostatnio miałem ten sam problem. Podobno jest to standardowa wada Opli po 1998 r. Wyrabia się taki plastikowy (czy też z innego tworzywa) ślimak znajdujący się wewnątrz stacyjki. Im jest cieplej tym wada częściej się ujawnia, ale zawsze najpierw występuje haczenie/zacinanie, aż wreszcie nie da się przekręcić kluczyka wcale (tak jak to wystąpiło u mnie). Na ul. Wilanowskiej 228 w Warszawie (tel. 847-62-03) przerabiają takie stacyjki za 150 zł. Co ciekawe wkładają mechanizm jaki był kiedyś w Kadetach, gdzie wytrzymuje nawet w 20 letnich już autach )   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Polecam: http://www.loctite-kleje.pl/index.jsp?url=/Loctite+8150-500g%28smarAnti+Seize-alumin%29+%2815376%29_t908.htm&ramka=glowna Rok temu też zacierała mi się stacyjka - dość mocno - prysnąłem ten środek i mam spokój (Środek dostępny także w sprayu) Oszczędność czasu i pieniędzy!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 prysnąłem ten środek i mam spokójw jakiej ilości ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Niestety w moim przypadku za dużej - przez kilka dni kluczyk po wyjęciu ze stacyjki musiałem wycierać Smar ma to do siebie, że pieni się, a co za tym idzie zwilża cały bębenek i wnętrze stacyjki. Pojemnik na rurkę ułatwiającą dozowanie. 1 sekundowy psik wystarczy. Mechanicy samochodowi używają tego specyfiku również do smarowania mosiężnych tulejek pływających zacisków hamulcowych. Smar może pracować do 800 st C więc wydzielanie cząstek stałych (mogących uszkadzać bębenek) zredukowano do minimum. Tak jak pisałem już drugi sezon letni jeżdżę i opór obrotu stacyjki się nie zwiększa. P.S Ja używam aerozolu.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 Witam kolegów u mnie problem był identyczny blokowało stacyjkę na amen na szczęście wystarczy kawałek sprężynki i kłopot z głowy wcześniej smarowałem wd i innymi lepszymi środkami ale efekt nie był zadowalający a teraz chodzi jak nówka.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 Krisp, może coś więcej z tą sprężynką powiesz a może masz jakąś fotkę   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 witam, a AG zostało mi poł kluczyka w stacyjce poniewaz kiedys byl zgiety i złamał sie w stacyjce. Nie idzie przekrecic kierownicy (blokada) czy jest mozliwośc w tym stanie zdemontowac stacyjke?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dizel1982 Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Co do kluczyka i stacyjki .... Nie wiem czy ktoś już gdzieś o tym pisał bo nie czytałem wszystkich postów ... Stacyjka opla w ramach oszczędności wykonana jest z 2 różnych materiałów które zupełnie inaczej reagują na ciepło. Jeden z nich po nagrzaniu się na słońcu odkształca się po wlożeniu kluczyka co powoduje blokowanie się go. W takiej sytuacji należy jakoś sposobem wyjąć kluczyk a auto postawić jak najszybciej w chłodnym miejscu. Co gorsza opel o tej wadzie wie i nadal produkuje te stacyjki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.