Gość Kuba142 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 (edytowane) Witam ponownie, Panie i Panowie, znalazłem przyczynę mojego problemy, otóż, zawór ciśnienia turbiną padł. Zamówiłem używany (tak, wiem, że trzeba kupować nowe). Numery się zgadzają, aczkolwiek przyjechał do mnie bez tego "czarnego" baniaczka który znajduje się pod srebrnym grzybkiem. U mnie jest tak (kolor czerwony) Od Pana z Allegro ten drugi. Numery czujnika sie zgadzają, jest taki, aczkolwiek pytanie, gdyz zależy mi na czasie, jestem wstanie w jakiś sposób wypiąć ten baniaczek i przełożyć do drugiego? U mnie powodem wymiany czujnika był walnięty króciec idący do przewodu do turbiny (podciśnienie) Nie chce go uszkodzić, a nie mam pojęcia, jak go wypiąć, o ile w ogóle jest taka możliwość. Edytowane 3 Kwietnia 2019 przez Kuba142   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85838-brak-mocy-astra-g-17-dti-2003-rok/page/2/#findComment-705174 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 2 godziny temu, Kuba142 napisał: Zamówiłem używany (tak, wiem, że trzeba kupować nowe). Nie koniecznie nowe. Czasem stare ale oryginał jest lepsze od nowego Chińczyka   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85838-brak-mocy-astra-g-17-dti-2003-rok/page/2/#findComment-705177 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kuba142 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 (edytowane) A da się wypiąć baniaczek? albo, jaką to ma role w kontekście turbiny? Edytowane 3 Kwietnia 2019 przez Kuba142   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85838-brak-mocy-astra-g-17-dti-2003-rok/page/2/#findComment-705180 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WariatPSM Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 A jednak po nitce do kłębka Raczej chyba nie będzie grał istotnej roli, zakładaj taki jak przyszedł i powinna być znaczna poprawa jeśli jest sprawny. Szczerze to jeszcze nie spotkałem się z takim dodatkiem do czujnika. Może sprawdzę u siebie na weekend czy takowy posiadam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85838-brak-mocy-astra-g-17-dti-2003-rok/page/2/#findComment-705181 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kuba142 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 (edytowane) "Chyba" Po coś tak wtyczka tam idzie jednak, chociaż nie wiem. Wczoraj wyciągnąłem, jeździlem bez tego, żadnych błędów, kontrolka się nie pali. Może tak po nitce zacznę kasować inne podzespoły i tak o to zmniejszy się waga astry Oczywiście śmieje się Edytowane 3 Kwietnia 2019 przez Kuba142   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85838-brak-mocy-astra-g-17-dti-2003-rok/page/2/#findComment-705182 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kuba142 Opublikowano 19 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2019 (edytowane) Witam! Pozwolę sobie odświeżyć ten temat, gdyż mam ponowny problem z moją turbinką. Znów mi odcięło od niej sterowanie. Aczkolwiek w końcu udało mi się samodzielnie podpiąć interfejs i okazało się, że asia ma błąd "P0400 - Za wysokie napięcie zaworu EGR" Po nitce do kłębka doszedłem, że błąd bierze się z uwagi na nie działający elektrozawór sterowania samą turbiną. Elektrozawór znajduję pod pompą wtryskową, ale nie mogę nigdzie znaleźć tego zaworku w internecie. Wszędzie są elektrozaworki pierwsze (ten, z którego idzie wężyk z grzybka EGR) Czy orientuje się ktoś, gdzie znajdę dokladny schemat układu ciśnienia/sterowania w silniku 1.7 (Y17 DT isuzu)? lub, jaka jest dokładna nazwa tego elektrozaworku? Dla ułatwienia sprawdziłem wakuometrem ciśnienie jakie powinno dawać z elektrozaworku na turbinkę, efekt był taki, że się nawet siłownik wakuometra nie ruszył. Jest on koloru białego, a nie chce go wymontowywać i jeździć gdzieś z nim na wzór. Aby dostać się do tego elektrozaworku, trzeba się nieźle nagimnastykować, gdyż jest centralnie pod autem i to jeszcze z tyłu ,czyli tam, gdzie jest pompa wtryskowa. Dziękuję za odpowiedź, Pozdrawiam Edytowane 19 Lipca 2019 przez Kuba142   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85838-brak-mocy-astra-g-17-dti-2003-rok/page/2/#findComment-708941 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.