Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. W mojej Astrze H z automatyczną klimatyzacją pojawił się problem ze sterowaniem kierunkami nawiewów po włączeniu trybu nadmuchu na szybę za pomocą przycisku.

Po wciśnięciu przycisku klapki ustawiają się prawidłowo, ale po jego wyłączeniu zawieszają się w losowej pozycji i sterowanie przestaje całkowicie działać. Aby przywrócić możliwość sterowania muszę na chwilę odłączyć akumulator. 

Co może być przyczyną takiego problemu?


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W niekrórych oplach była możliwość resetowania ustawienia tych klap. Poszukałbym w tym kierunku na początek.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi się udało znaleźć, to taka możliwość jest tylko w starszych autach ( VB, Signum ).

 


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez pdothash
      Cześć wszystkim
      Rozważam zmianę auta i jednym z potencjalnych kandydatów jest Antara. Auto rzekomo posiada klimatyzację automatyczną, nawet jest przycisk Auto, natomiast są również pokrętła sterujące nawiewami oraz siłą wiatraków. Pojawia się oczywiste pytanie - na czym w takim razie polega "automatyczność" klimatyzacji w Antarze? Bo przecież te pokrętła się same nie obracają?
    • Przez doman
      Witam.
      Przekopałem się trochę przez forum ale nie znalazłem odpowiedzi więc prosze o podpowiedz.
       
      Auto opel astra g (dwójka) z 2002r silnik z18xe 125KM klima-tronik
       
      Problem:
      wentylator od chłodnic załącza się na 3-4 sekundy po czym milknie na naście sekund i znowu odpala na 3-4 sekundy.
       
      Mam program opel scanner (1.0.2.1) + kabel i po przejrzeniu odczytów zauważyłem, że wentylator załącza się przy 2500 kpa a/c pressure i wyłącza się na 2180 kpa. Taki spadek dzieje sie w 3 sekundy (dosłownie) od załączenia wentylatora od chlodnic. Czy to możliwe by w tak krótkim czasie był w ogóle jakiś efekt?
       
      Klima była 3-4 miesiące temu nabijana ale nie zauważyłem, czy po tym nabiciu problem sie pojawił no bo była zima i klimy raczej nie używałem.
       
      Komputer nie wykazuje żadnych błędów zapisanych w systemie aktywnych czy starych. Prosze o podpowiedz co to może być. Pewnie i tak sie skończy na serwisie ale wiecie lepiej wiedzieć coś by nie dać sie naciągnąć niemożebnie, nie mam w okolicy dobrych serwisów klimatyzacji tylko ogólne
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.