Avernus Opublikowano 6 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2019 (edytowane) Siema. Z16XEP 105KM 2004 rok Astra H HB Przy ruszaniu i podczas jazdy oraz przy dodawaniu gazu nie zależnie od temperatury silnika czuć szarpnięcie. Na każdym biegu. Brak błędów, silnik chodzi normalnie, że spalanie na jałowym 0.6-0.08l/h czyli jak należy. Przy dynamicznym przyśpieszeniu i puszczeniu gazu oraz gdy schodzi z obrotów nie jest to płynne,a taki efekt przerywania, aż odechciewa się jeździć bo miota mną do przodu i tyłu. Z jakieś 3 miesiące temu czyściłem ten kolektor i dałem nowy sylikon na te klapki i przy okazji czyściłem te kanały egr, przepustnice i pod wszystko nowe uszczelki.. Osoby mające ten sam silnik też tak macie lub jak to naprawialiście? Świece zmieniałem dzisiaj po 2 latach na GM. Egr był czyszczony. Techem nie stwierdzono żadnych błędów jedynie jakieś gówno z radia i to historyczny. Czy może być taka sytuacja, że cewka może nie domagać, przerywać,a komputer ją uznaje za sprawną Co jeszcze może pomóc lub ktoś ? @ArKos Edytowane 6 Lipca 2019 przez Avernus   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 6 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2019 Trzeba by zobaczyć na techu livedata. Na odległość się nie da.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avernus Opublikowano 6 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2019 2 godziny temu, ArKos napisał: Trzeba by zobaczyć na techu livedata. Na odległość się nie da. Yhm. Czyli może tak być że nie pokazuje błędu, a jest na wykończeniu?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avernus Opublikowano 7 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2019 Tak chodzi silnik : @ArKos   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 7 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2019 Z tego filmu nie wynika nic poza tym, że głośno chodzi rozrząd i coś rzęzi na osprzęcie. Pomiar kompresji?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avernus Opublikowano 9 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2019 Odpiąłem egr i jakby lepiej auto jedzie i nie szarpie aż tak. Czy mogę nie mieć błędu, a egr szwankuje, a po odpięciu auto normalnie jedzie @ArKos Dam jeszcze edit. jak pojeżdżę na odpiętym dzień lub dwa i później podepne czy poczuje jakoś różnice   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avernus Opublikowano 13 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2019 @ArKos @adam1954 Podłączyłem ten egr usunąłem sobie błędy ( błąd że go odpiąłem) i jadąc do pracy wczoraj zapaliło mi się auto z kluczykiem i pokazał błąd 111306 później jak zgasiłem i od nowa odpaliłem auto to błąd już do końca dnia ( bo jeszcze sobie jeździłem po sklepach) się nie pokazał jest tylko na zapłonie. Z tego co wyczytałem błąd 111306 jest od klap wirowych czy coś takiego i zatkanych kanałów egr. Ja miałem już czyszczone te kanały, ale czemu po podpięciu egr takie coś wyskoczyło To może być przez ten egr czy co ? Bo na zapiętym dalej szarpoli. Najlepsze że jak ten błąd się świecił to auto nie szarpało Narazie nie mam dostępu do kompa ( techa) bo przez elm327 żaden z programów nie widzi tego błędu Co robić ? Bo ja już nie wiem co to z tym opelem się dzieje bo nie miałem nigdy wcześniej tego 111306 i dziwne że pokazał się po jakimś czasie po tym jak podpiąłem egr   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 13 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2019 Pytasz co robić. A co możemy pomóc na odległość ? Nawet Arek nie może pomóc mi w pewnych pierdołach na odległość. Zawsze podstawa to zapis danych i szukanie anomalii. 9 godzin temu, Avernus napisał: Narazie nie mam dostępu do kompa ( techa) bo przez elm327 żaden z programów nie widzi tego błędu Więc zainwestuj w program diagnostyczny i sam będziesz mógł błędy odczytywać.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avernus Opublikowano 31 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Już jestem umówiony na wyprogramowanie klap z powodu błędu 111306 i przy okazji egr. Za cenę 400zł czyli 200zł za jedno. Czy będzie czuć różnicę w jeździe? Ja wiem że mogę kupić ten potencjometr z poloneza starej corsy b i dać komuś do naprawienia tylko nikt za darmo tego mi nie ściągnie i założy, a druga sprawa czytałem wszystkie tematy i nie zawsze pomagała wymiana potencjometru po prostu loteria i uznałem że 200zł i mieć z tym spokój na zawsze to chyba najlepsze rozwiązanie?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.