Skocz do zawartości

Twardość zawieszenia


Rekomendowane odpowiedzi

Gość martin343

Witam, chodzi mi o twardość zawieszenia a właściwie o odczuwanie nierówności w waszych Mery. Wydaje mi się że moja Mery odczuwa każda mała dziurkę na drodze, każde łączenie asfaltu, jechałem po drodze równej ale z łączeniami asfaltu to czułem się jak w pociągu kiedyś. Natomiast większe nierówności czy spiacych policjantów wybiera normalnie. dodam że nic nie stuka i nie puka. przegląd też przeszła bez uwag. czy można to jakoś zmienić, zmiekkczyc zawieszenie? czy Merivy już tak mają bo na fb też ktoś się zalul na ten temat

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość martin343

Dzięki, przynajmniej wiem o co biega, miałem jechać do mechanika czy coś by poradził ale też nie chce żeby mnie naciagnal na niepotrzebne wydatki. Adam a czy przy większych oponach jest odczuwalna różnica? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niewielka, ale jest.

Panda mojej córki lepiej wybiera dziury niż Mery.

Ja się już trochę przyzwyczaiłem ale dalej mnie to trochę drażni.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość martin343

No właśnie mnie też drażni, chociaż po mału się przyzwyczajam. Mery ma wiele zalet ale przez tą jedną wadę gdybym wiedział wcześniej nie kupiłbym jej tym bardziej że jeżdżę głównie po mieście a tam nierówności co nie miara. szkoda że nie można pokombinować z zawieszeniem cos

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, martin343 napisał:

Mery ma wiele zalet ale przez tą jedną wadę

 

Ma jeszcze drugą wadę.

Martwe pole przez trójkątne okienko.

Można nie zauważyć rowerzysty czy nawet auta na rondzie gdy się pokaże pod nie odpowiednim kątem.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość martin343
1 minutę temu, adam1954 napisał:

 

Ma jeszcze drugą wadę.

Martwe pole przez trójkątne okienko.

Można nie zauważyć rowerzysty czy nawet auta na rondzie gdy się pokaże pod nie odpowiednim kątem.

 

Tak to prawda na początku myślałem że ludzie przesadzają z tym ale po dwóch miesiącach jazdy juz najadlem się trochę strachu z tego powodu. nie tylko na rondzie ale też na skrzyżowaniach. teraz patrzę kilka razy zanim wyjadę z pod porzadkowanej

22 godziny temu, adam1954 napisał:

Tak już ma.

Ja założyłem większe opony.

185/65/15 z indeksem jaki był przewidziany 88


Sprawdziłem swoje opony mam takie jak jest na zapasie czyli 185/60/15.czyli chyba niewiele się różnią od twoich. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niewiele, ale jednak jest różnica większy balon zawsze lepiej wybiera dziury co nie zmienia faktu , że na 65 też szału w merivie nie ma na nierównościach

 

mimo wszystko dla mnie najbardziej optymalne opony do tego auta to jednak 185 65 15

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość martin343

Już wiem czemu w Mery inżynierowie zestroili twardo zawieszenie, wystarczy spojrzeć na wysokość i szerokość auta i dla bezpieczeństwa aby nie wywracała się na zakrętach.. w tym wypadku bezpieczeństwo ważniejsze od komfortu tym bardziej że drogi na zachodzie lepsze trochę.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności