Skocz do zawartości

Niskie napięcie na pompie paliwa


Gość kultywator125

Rekomendowane odpowiedzi

Gość kultywator125

Cześć wszystkim, jestem nowy na tym forum

Po wymianie silnika próbuję odpalić Merive 1.4 z LPG z14xep niestety pompa nie podaje paliwa. Wymieniłem przekaznik paliwa i nic to nie dało.

Napięcie we wtyczce pompy: 

- włączony zapłon: 9,4 V

- podczas rozruchu napięcie spada do 8 V

Pompa sprawdzana na krótko pompuje. 

 

Proszę o podpowiedz co mogę dalej sprawdzić. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kultywator125

Na włączonym zapłonie:

Pin 30:12,35 v 

Pin 85: 0,55v

Pin 86: 0,55 v

Pin 87: 0,11 v

Podczas kręcenia na Pinie 85: 10,4 v

Po zaprzestaniu kręcenia napięcie na Pinie 85 wzrasta do 12,4 v i utrzymuje się do cyknięcie jakiegoś przekaźnika

 

Poprzednie pomiary zrobiłem z wyłączona wtyczką przy pompie

 

Edytowane przez kultywator125

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kultywator125

Bezpieczniki dobre

Główna masę mam z jednej strony mam przykręconą do karoserii a z drugiej strony nie wiedziałem gdzie przykręcić i złapałem ją śrubą mocującą rozrusznik, może tu gdzieś masa ginie przy kręceniu?

Edytowane przez kultywator125

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kultywator125 napisał:

Bezpieczniki dobre

 

A jakie napiecia na nich?

 

1 godzinę temu, kultywator125 napisał:

złapałem ją śrubą mocującą rozrusznik,

 

Coś jaśniej?

Miałeś luźno dyndającą masę?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypadkiem nie zrobiłeś żadnego zwarcia przy przekładaniu/podłączaniu kabli do rozrusznika? Przejrzyj kable od akumulatora/rozrusznika/alternatora i przy skrzynkach z bezpiecznikami czy są dobrze skręcone. Ewentualnie podmień akumulator i przekaźniki ostatecznie rozrusznik.

Edytowane przez WariatPSM

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kultywator125

Tak, była luźna masa( gruby kabel z oczkiem) bezpośrednio z akumulatora. 

Podczas zakładania rozrusznika na pewno zrobiłem zwarcie, że zaiskrzyło. 

Akumulator dobry, rozrusznik kreci.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, kultywator125 napisał:

Tak, była luźna masa( gruby kabel z oczkiem) bezpośrednio z akumulatora. 

Podczas zakładania rozrusznika na pewno zrobiłem zwarcie, że zaiskrzyło. 

Akumulator dobry, rozrusznik kreci.

Czyli dalej lipa. Może coś usmażyłeś, bezpieczniki ok, przekaźniki ok. To, że jest napięcie na pompie nie koniecznie może rzucać paliwem, odłącz główny przewód paliwowy przy silniku i zobacz jak podaje paliwo podczas przekręcania stacyjki i kręcenia rozrusznikiem. Rozrusznik kręci i nie dochodzi paliwo. Masz LPG i może komputer blokuje pompę? Masz możliwość rozłączenia instalacji LPG i sprawdzenia jak na samej benzynie się zachowuje?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności