Gość kultywator125 Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Cześć wszystkim, jestem nowy na tym forum Po wymianie silnika próbuję odpalić Merive 1.4 z LPG z14xep niestety pompa nie podaje paliwa. Wymieniłem przekaznik paliwa i nic to nie dało. Napięcie we wtyczce pompy: - włączony zapłon: 9,4 V - podczas rozruchu napięcie spada do 8 V Pompa sprawdzana na krótko pompuje. Proszę o podpowiedz co mogę dalej sprawdzić.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Masy do sprawdzenia. Jakie masz napięcie pompy na samym przekaźniku.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kultywator125 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2019 (edytowane) Na włączonym zapłonie: Pin 30:12,35 v Pin 85: 0,55v Pin 86: 0,55 v Pin 87: 0,11 v Podczas kręcenia na Pinie 85: 10,4 v Po zaprzestaniu kręcenia napięcie na Pinie 85 wzrasta do 12,4 v i utrzymuje się do cyknięcie jakiegoś przekaźnika Poprzednie pomiary zrobiłem z wyłączona wtyczką przy pompie Edytowane 21 Sierpnia 2019 przez kultywator125   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Bezpiecznik F15 I F20   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kultywator125 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2019 (edytowane) Bezpieczniki dobre Główna masę mam z jednej strony mam przykręconą do karoserii a z drugiej strony nie wiedziałem gdzie przykręcić i złapałem ją śrubą mocującą rozrusznik, może tu gdzieś masa ginie przy kręceniu? Edytowane 21 Sierpnia 2019 przez kultywator125   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2019 1 godzinę temu, kultywator125 napisał: Bezpieczniki dobre A jakie napiecia na nich? 1 godzinę temu, kultywator125 napisał: złapałem ją śrubą mocującą rozrusznik, Coś jaśniej? Miałeś luźno dyndającą masę?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WariatPSM Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2019 (edytowane) Przypadkiem nie zrobiłeś żadnego zwarcia przy przekładaniu/podłączaniu kabli do rozrusznika? Przejrzyj kable od akumulatora/rozrusznika/alternatora i przy skrzynkach z bezpiecznikami czy są dobrze skręcone. Ewentualnie podmień akumulator i przekaźniki ostatecznie rozrusznik. Edytowane 21 Sierpnia 2019 przez WariatPSM   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kultywator125 Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Tak, była luźna masa( gruby kabel z oczkiem) bezpośrednio z akumulatora. Podczas zakładania rozrusznika na pewno zrobiłem zwarcie, że zaiskrzyło. Akumulator dobry, rozrusznik kreci.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WariatPSM Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2019 12 godzin temu, kultywator125 napisał: Tak, była luźna masa( gruby kabel z oczkiem) bezpośrednio z akumulatora. Podczas zakładania rozrusznika na pewno zrobiłem zwarcie, że zaiskrzyło. Akumulator dobry, rozrusznik kreci. Czyli dalej lipa. Może coś usmażyłeś, bezpieczniki ok, przekaźniki ok. To, że jest napięcie na pompie nie koniecznie może rzucać paliwem, odłącz główny przewód paliwowy przy silniku i zobacz jak podaje paliwo podczas przekręcania stacyjki i kręcenia rozrusznikiem. Rozrusznik kręci i nie dochodzi paliwo. Masz LPG i może komputer blokuje pompę? Masz możliwość rozłączenia instalacji LPG i sprawdzenia jak na samej benzynie się zachowuje?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kultywator125 Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Po odłączeniu przewodu paliwa i podłączeniu pompki na krótko pompuje paliwo mocno. Podczas kręcenia pompka nie działa. Po podłączeniu LPG sytuacja bez zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.