Skocz do zawartości

Niskie napięcie na pompie paliwa


Gość kultywator125

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 21.08.2019 o 19:30, kultywator125 napisał:

Podczas kręcenia na Pinie 85: 10,4 v

 

 

Na pinie 87 powinno być napięcie aku

Podczas kręcenia to samo napięcie z pinu 87 idzie na wtryskiwacze.

 

Dalej nie piszesz jakie masz napięcie na bezpieczniku F15.

Na wejściu i wyjściu z niego

Tak samo na F2 

I pytanie czy sterownik silnika widzi że wał się obraca, czyli czujnik wału

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kultywator125

Tak, na bezpieczniku F15 podczas kręcenia jest 0,15v 

Jak wyciągam bezpiecznik F2 to cyka przekaźnik 90226846

Co to może znaczyć, że nie dostaje napięcia z kluczyka?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daje ci w kość te autko, powiedz czy problem jest już po samej wymianie silnika, nagle przestał odpalać, silnik był wymieniany na inny z osprzętem wiązkami i innym komputerem/ECU czy został wymieniony tylko słupek (blok silnika z głowicą). Pompa działa na krótko a po normalnym podłączeniu działa tak jakby odcinał ją immobilizer. Próbowałeś odpalić na krótko wlewając zakrętkę paliwa w przepustnicę? W ogóle jest iskra na świecy jak kręcisz? Jakieś konkretne błędy z interfejsu?  Czy naprawdę blokuję jakaś pierdoła układu elektrycznego?

 

Adaś masz jakiś schemat połączenia tej pompy z przekaźnikami i bezpiecznikami. I ewentualne wartości nanieść na schemat i jakoś powoli to ogarnąć, kabelek po kabelku itp.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, kultywator125 napisał:

Tak, na bezpieczniku F15 podczas kręcenia jest 0,15v 

 

 

A więc tak.

Bezpiecznik F2 to napięcie stałe na przekaźnik sterowania silnikiem.

Gdy sterownik puści na niego masę pin 85 to wtedy płynie napięcie stałe z pinu 87 tego przekaźnika do bezpiecznika F15 .

Ale nie tylko. Bo jest przed bezpiecznikiem F15 rozdzielony na niego oraz na bezpiecznik F14 poprzez tę wtyczkę

 

2019-08-30_193042.png

 

na obydwie sondy  , na twinport , na elektrozawór par paliwa,oraz na EGR.

Gdzie jest to rozgałęzienie nie wiem .

Ja bym natomiast spróbował pociągnąć na próbę napięcie z bezpiecznika F14 do bezpiecznika F15 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, adam1954 napisał:

na obydwie sondy  , na twinport , na elektrozawór par paliwa,oraz na EGR.

Gdzie jest to rozgałęzienie nie wiem .

Ja bym natomiast spróbował pociągnąć na próbę napięcie z bezpiecznika F14 do bezpiecznika F15

Można spróbować, jeśli nic nie wskórasz oddaj auto do dobrego elektryka i powiedz po kolei co robiłeś żeby za długo się nie męczył, przystawałbym na usmażenie/zwarcie albo immobilizer, bo już chyba wszystkie opcje wykorzystane? Jak będzie naprawione daj znać co tam się stało dla potomnych ;)  

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kultywator125

Spróbuję jeszcze z bezpiecznikiem. Wizytę u elektryka mam już umówioną. Myślicie że to może być też moduł silnika zepsuty? Dużo jest oferty napraw tego modułu, coś z nim musi być. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności