adam1954 Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2019 W dniu 21.08.2019 o 19:30, kultywator125 napisał: Podczas kręcenia na Pinie 85: 10,4 v Na pinie 87 powinno być napięcie aku Podczas kręcenia to samo napięcie z pinu 87 idzie na wtryskiwacze. Dalej nie piszesz jakie masz napięcie na bezpieczniku F15. Na wejściu i wyjściu z niego Tak samo na F2 I pytanie czy sterownik silnika widzi że wał się obraca, czyli czujnik wału   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kultywator125 Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Na pinie F15: 0,15v Na Pinie F2: 12,38 v Niestety nie mam komputera żeby sprawdzić czy jest błąd czujnika   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 21 godzin temu, kultywator125 napisał: F15: 0,15v Rozumiem że podczas kręcenia silnikiem. To nie dostajesz napiecia po kluczyku   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kultywator125 Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Tak, na bezpieczniku F15 podczas kręcenia jest 0,15v Jak wyciągam bezpiecznik F2 to cyka przekaźnik 90226846 Co to może znaczyć, że nie dostaje napięcia z kluczyka?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WariatPSM Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Daje ci w kość te autko, powiedz czy problem jest już po samej wymianie silnika, nagle przestał odpalać, silnik był wymieniany na inny z osprzętem wiązkami i innym komputerem/ECU czy został wymieniony tylko słupek (blok silnika z głowicą). Pompa działa na krótko a po normalnym podłączeniu działa tak jakby odcinał ją immobilizer. Próbowałeś odpalić na krótko wlewając zakrętkę paliwa w przepustnicę? W ogóle jest iskra na świecy jak kręcisz? Jakieś konkretne błędy z interfejsu? Czy naprawdę blokuję jakaś pierdoła układu elektrycznego? Adaś masz jakiś schemat połączenia tej pompy z przekaźnikami i bezpiecznikami. I ewentualne wartości nanieść na schemat i jakoś powoli to ogarnąć, kabelek po kabelku itp.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 22 godziny temu, kultywator125 napisał: Tak, na bezpieczniku F15 podczas kręcenia jest 0,15v A więc tak. Bezpiecznik F2 to napięcie stałe na przekaźnik sterowania silnikiem. Gdy sterownik puści na niego masę pin 85 to wtedy płynie napięcie stałe z pinu 87 tego przekaźnika do bezpiecznika F15 . Ale nie tylko. Bo jest przed bezpiecznikiem F15 rozdzielony na niego oraz na bezpiecznik F14 poprzez tę wtyczkę na obydwie sondy , na twinport , na elektrozawór par paliwa,oraz na EGR. Gdzie jest to rozgałęzienie nie wiem . Ja bym natomiast spróbował pociągnąć na próbę napięcie z bezpiecznika F14 do bezpiecznika F15   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WariatPSM Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 2 godziny temu, adam1954 napisał: na obydwie sondy , na twinport , na elektrozawór par paliwa,oraz na EGR. Gdzie jest to rozgałęzienie nie wiem . Ja bym natomiast spróbował pociągnąć na próbę napięcie z bezpiecznika F14 do bezpiecznika F15 Można spróbować, jeśli nic nie wskórasz oddaj auto do dobrego elektryka i powiedz po kolei co robiłeś żeby za długo się nie męczył, przystawałbym na usmażenie/zwarcie albo immobilizer, bo już chyba wszystkie opcje wykorzystane? Jak będzie naprawione daj znać co tam się stało dla potomnych   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kultywator125 Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 Spróbuję jeszcze z bezpiecznikiem. Wizytę u elektryka mam już umówioną. Myślicie że to może być też moduł silnika zepsuty? Dużo jest oferty napraw tego modułu, coś z nim musi być.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.