Skocz do zawartości

Podgrzewanie lusterek.


Rekomendowane odpowiedzi

Ale ja nie piszę o psuciu się.

Ja piszę jak działa moduł rozdzielający prądy.

Wystarczy że odczyta przeciążenie i koniec.

A jakie jest przeciążenie ledami ?

Minimalne.

A moduł to wykrył i wyłączył zasilanie.

 

Więc pytanie czy to jest dobry sposób pomiarów?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdobyłem wkład od Iveco rezystancji 8 Ohm. Po podłączeniu do zasilacza po około 1 min. lustro jest ciepłe.

W poniedziałek podepne ten wkład pod zasilanie maty u mnie. Zobaczymy czy ruszy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam ponownie.

Jestem po dogłębnej diagnozie nie grzejących lusterek. 

Ewidentnie winne są maty. Jedne pokazała rezystancja 54 Ohm. Co ciekawe po jakiś tam manewrach przy stykach maty, rezystancja spadła do około 23 Ohm. Mylę, że problem leży po stronie zaśniedziałych połączeń ze ścieżkami maty.  

Dodam, że w momencie gdy rezystancja wynosiła około 23 Ohm lusterko robiło się delikatnie ciepłe.

Może dało by się to naprawić tylko duży problem stanowi plastik przykrywający matę. Jest on po pierwsze zatrzaśniety z ramką zewnętrzną, a dodatkowo jest on przyklejony do maty jakaś substancją - prawdopodobnie taśmą dwustronna. 

Na ten moment poddałem się. Może jak uda się kupić samo szkło ze sprawna matą znowu wezmę się do roboty.

Edytowane przez Gość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 7 miesięcy temu...

Potwierdzam że wtyczkę do drzwi jakis idiota wymyślił (po rozpieciu wpadnie do srodka.).   Przekaznik k48 grzania lustetek jest w samym module?  Nie mogę go fizycznie zlokalizować. Jak zdemontować wkładki lusterek? 

 

Edytowane przez brak
dodatkowe pytanie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustawiasz lusterko max do góry i wsadzasz jakąś breszkę( śrubokręt ) owinięty izolacją lub szmatką od dołu lusterka , podważasz aż wyskoczy

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyciagniecie bezpiecznika F17 powinno skutkować zanikiem napięcia na zaciskac tylniej szyby a tak sie niedzieje, napiecie nadal jest, natomiast wyciagniecie przekaźnika k49 wyłącza grzanie tylniej szyby. Niewiem już które schematy sa  dla antary z 2009r. 

Screenshot_20211024-083606.jpg

Screenshot_20211023-181254.jpg

P_20201219_152454_1.jpg

Edytowane przez brak
blad

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od ogrzewania tylnej szyby jest przekaźnik K49

On posyła prąd na bezpiecznik FU6

Przekaźnik K43 jest od świateł mijania.

 

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, adam1954 napisał:

Od ogrzewania tylnej szyby jest przekaźnik K49

On posyła prąd na bezpiecznik FU6

Przekaźnik K43 jest od świateł mijania.

Tak pod maską to przekaźnik k49 - i jego miałem na mysli, pomyliłem miejsca. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności