Skocz do zawartości

1,6 94r z gazem Stukanie podczas dodawania gazu


Gość swiezak00

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 110
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Panewki przed godziną zrzuciłem wyglądają jak panewki auta po 300 tyś KM (założone z powrotem). Ale znalazłem brak mocy uszczelka pod głowicą między 3 a 4 cylindrem wydmuchana :/ brak kompresji na 3 i 4 cylindrze i jak zatkasz jeden to dmucha z drugiego jutro zrzucę głowicę i zobaczę co tam się dzieje. A stukanie podejrzewam, że świeca ;/ na 4 cylindrze pęknięta niby nie widać żeby coś się wysypało ale zobaczę jutro. Na dziś już koniec bo styrany po robocie, jeszcze z tym TRUPEM ;/ . Kompresja na 1 i 2 9 BAR więc w porządku. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nosz kurcze trafiło się.
Niby auto do dolatania a tu taki klops.
Jak sam robisz to fortuny nie będzie ale idzie się naskakać. Głowicę zrobisz za kilka stówek uszczelki i pierdolety z 200. Oby cylindry były całe.
Ja kiedyś jak wykrecilem świece to na jednej połowy ceramiki nie było i myślałem że po gładzi. A ją musiało skruszyć i wydmuchać bo nie było znaku na garnku jak robiłem motor za kilka lat.
Powodzenia i dawaj znaka.
Buda się jeszcze trzyma w tej efce?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Buda jak na te lata w zajebistym stanie. Nie mam zamiaru tego planować uszczelka pod głowice 20 zł wyjmuje z dolotowym i wydechowym więc tych uszczelek nie będę ruszał jak głowica cała będzie i tłok to zakładam uszczelkę nową i składam z rok jeszcze wtedy polata nie opłaca mi się ładować to auto więcej, a po za tym cały silnik 200-400 zł :/ A robię sam bo ten silnik to prosty jak budowa cepa, nic skomplikowanego żeby nie móc samemu zrobić ;) gorsze głowice targałem wiec tutaj będzie lajcik ;)

 

Edytowane przez swiezak00

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może gniazd i prowadnic nie robić ale samo planowanie. Już uwaliłem uszczelke na takie zalozenie bez planowania i w końcu splanowalem. Jeżeli nie była głowica zdejmowana to mogą być wgniecenia na krawędzi. Ale tak czy siak cie popieram tylko kalkulacja ryzykiem inna.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, deodekabokat napisał:

Może gniazd i prowadnic nie robić ale samo planowanie. Już uwaliłem uszczelke na takie zalozenie bez planowania i w końcu splanowalem. Jeżeli nie była głowica zdejmowana to mogą być wgniecenia na krawędzi. Ale tak czy siak cie popieram tylko kalkulacja ryzykiem inna.

 Przy tym trupku nie opłaca mi się naprawdę tego planować większe inwestycje to brak sensu :/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, swiezak00 napisał:

9 BAR więc w porządku

 

Uważasz że 9 Bar to w porządku jak powinno być ok 12 bar?

Gratuluję.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzajmy ;) 9,5 do 10 wystarczy żeby jeszcze pojeździć głowica zdjęta i fakt wydmuchało miedzy 3 a 4 zawory wszystkie chodzą manele zamówione teraz składać tylko z planowaniem czy bez :/ cały czas myślę (bo nie wiem czy to sie opłaca)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności