Gość Mały 25 Opublikowano 15 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 8 minut temu, WariatPSM napisał: W porządku jest ten gość z YT całkowicie się zgadzam ;-).   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 21 godzin temu, swiezak00 napisał: Nie przesadzajmy 9,5 do 10 wystarczy żeby jeszcze pojeździć Jasne . U ciebie powinno być jak pisałem. Zrobisz z głowicą i się okaże że pozostałe będą miały więcej. I co ? W dupę dostaną te co będą miały mniej. I za pół roku twoja robota pójdzie na szrot. To może lepiej od razu wywieź trupka na szrot i zainwestuj w auto które nie będzie potrzebowało twojej ingerencji w silnik abyś mu nie zaszkodził.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość swiezak00 Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 2 godziny temu, adam1954 napisał: Jasne . U ciebie powinno być jak pisałem. Zrobisz z głowicą i się okaże że pozostałe będą miały więcej. I co ? W dupę dostaną te co będą miały mniej. I za pół roku twoja robota pójdzie na szrot. To może lepiej od razu wywieź trupka na szrot i zainwestuj w auto które nie będzie potrzebowało twojej ingerencji w silnik abyś mu nie zaszkodził. Bez spiny będą drugie terminy to ma właśnie przejeździć około 6 miesięcy jeszcze i jak się nic nie będzie działo to do żyda a jak się rozsypie to trudno pisałem że to było na odkręconej misce mierzone i nie kręciłem długo z zegarem tak więc może było by więcej jak bym te 2 sprężania dłużej przytrzymał a co do tego mojego pięknego trupka to mi się nie chce więcej inwestować po prostu w paru autach robiłem głowice, rozrządy itp tak jak zaleca serwis/książka i autka hulają do tej pory wiec spokojnie Adaś to ma być autko tylko na chwilę   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 17 minut temu, swiezak00 napisał: Bez spiny będą drugie terminy to ma właśnie przejeździć około 6 miesięcy jeszcze i jak się nic nie będzie działo to do żyda a jak się rozsypie to trudno Nikt się tutaj nie spina. Po prostu uważam że przy silniku się robi albo dobrze albo w ogóle. Dobrze - to porządny remont. ( przykład AF od kolegi który gnije i miał być na szrot 8 lat temu, ale po mojej pomocy w remoncie silnika nie idzie go zajechać , a właściciel nie może się go nachwalić.) W ogóle - inny uzywka na chodzie , podmianka i do padnięcia. Często się okazuje że taki trupek po remoncie służy jako wół roboczy a nowsze auto oszczędzane bo prędzej się zdupi i większe koszty naprawy. Więc czasem warto przemyśleć sprawy remontu i szrotu lub sprzedaży   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość swiezak00 Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 3 minuty temu, adam1954 napisał: Nikt się tutaj nie spina. Po prostu uważam że przy silniku się robi albo dobrze albo w ogóle. Dobrze - to porządny remont. ( przykład AF od kolegi który gnije i miał być na szrot 8 lat temu, ale po mojej pomocy w remoncie silnika nie idzie go zajechać , a właściciel nie może się go nachwalić.) W ogóle - inny uzywka na chodzie , podmianka i do padnięcia. Masz 100% racje i we wszystkich samochodach robię tak jak się należy w ogóle jestem od dziecka nauczony, że jak coś robić to od A do Z porządnie ale tu szczerze to jest też baaardzo duuuuża ciekawość z mojej strony co z tego wyjdzie a rozmawiamy o astrze która na tą chwile jest warta tylko co cena złomu za KG a i nawet jak bym zrobił w niej wszystko tak jak się należy to jej wartość wzrosła by do ilu ?? 800-1000 raczej nie więcej a jak to ma być na chwilę tylko jeszcze to mi się nie chce inwestować, a i jak już wspomniałem to też czysta ciekawość (i trochę dozy szaleństwa i oderwania bo w robocie muszę robić wszystko tak jak się należy bo w okół tych sprzętów budowlanych pracują ludzie i przez moje zaniedbanie może się stać coś słabego) Więc KOSZTA, CIEKAWOŚĆ, I "SZALEŃSTWO" to są argumenty które mnie przekonały   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 Ja pisałem o AF 1994 rok. I od 8 lat jest totalnym wołem nie do zajechania. A 8 lat emu miał iść na szrot   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mały 25 Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 16 minut temu, adam1954 napisał: Ja pisałem o AF 1994 rok. I od 8 lat jest totalnym wołem nie do zajechania. A 8 lat emu miał iść na szrot w wielu przypadkach tak jest ;-). jak kupowałem swoją astrę F 10 lat temu - to też miałem pojeździć 2-3 lata a walnęło 10 ;-).   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość swiezak00 Opublikowano 17 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2019 (edytowane) Panowie biję się w pierś (na prawdę chciałem zobaczyć czy to wypali i ile pojeździ na takiej "sztuce") ale ni cholery sumienie nie daje mi za wygrana i dziś się poddałem i nie będę walczył sam ze sobą. Jutro szukam dobrego zakładu do planowania i sprawdzenia głowicy i oczywiście zaworów, zamawiam nowe panewki i zastanawiam się nad pierścieniami, tylko nigdy pierścieni nie wymieniałem (skutery i narzędzia spalinowe nie liczę). I tu pada moje pytanie ma ktoś jakiś "przepis" na te pierścienie na co zwracać uważać itp ?.. Edytowane 17 Października 2019 przez swiezak00   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 17 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2019   1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WariatPSM Opublikowano 17 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2019 Myślę, że powinieneś zainwestować w opaskę do pierścieni, albo zrobić sobie podobny przyrząd. Słyszałem o tych pierścieniach Goetze zazwyczaj dobre opinie. Zobacz jakiś Tutorial na YT z remontu silnika. A jednak Adam wleciał z całą książką od montażu pierścieni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.