Skocz do zawartości

Pompa padła


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

a sam sterownik ponoć nie kosztuje tak dużo.

Jeśli ma ktoś kontakt do zakłądu w Krotoszynie to proszę o namiary zapytam ile tam kosztuje wymiana tego modułu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

No to mam zdjęcia tego co wymienili:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

tylko nie wiem jak wsadzić małe zdjęcia, zobaczcie jak wygląda tłok jest zjechany mechanicznie, ale to są stare ślady inne są z demontażu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

ja mam aktualnie 190 tys i jest w porządku.

Niestety mój kolega z pracy kupił rok młodszy model i musiał wymienić elektronikę. :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

a ja mam takie pytanie - moze nie będzie zbyt mądre ale tak jakos mnie to od jakiegos czasu zastanawia. Wszyscy mówia zeby nie odpalać auta na siłe i żeby nie jeździc na złym paliwie, a jak to wygląda jak sie hamuje silnikiem wtedy komputer pokazuje zerowe spalanie ale przecież silnik pracuje? Wtedy paliwo przechodzi przez pompe i wraca z powrotem do baku (nie dochodzi do wtrysków) czy wogule nie przechodzi przez pompe (ale chyba musi bo wtedy by sie zapowietrzyla), czy to zerowe spalanie co pokazuje komputer to taki ,,pic na wode". Jestem laikiem w tych sprawach, dzieki za podpowiedzi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy to zerowe spalanie co pokazuje komputer to taki ,,pic na wode". Jestem laikiem w tych sprawach, dzieki za podpowiedzi.

piotr8282, nie da sie oszukać prawa fizyki http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/laugh.gif Na powietrzu nie pojedziemy! :D Podczas hamowania silnikiem dopływ paliwa jest odcinany, do chwili aż obroty

spadną poniżej pewnej granicy (ok. 2000rpm - zależy od silnika).

Wtedy sterownik wtrysku z powrotem włącza podawanie paliwa dla wolnych obrotów. Zapowietrzyć się nie może bo pompa podaje paliwo, a nie powietrze .Więc musiałby pęknąć przewód nadmiaru lub pompa. Tak że te wskazania komputera . to sie dobrze wyraźiłeś. ,pic na wode". ???:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

A ja potrzebuje pompe wtryskowa o numerze 0470504213 Nikt tego nie naprawia , opel wstawial pompy a ponoc nie sprzedal technologii naprawy. jedyna pompa nienaprawialna nawet u wachowiaka:( Gdzie kupic uzywana , nie wspomne , ze najlepiej sprawna:(((

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja potrzebuje pompe wtryskowa o numerze 0470504213

Oprócz nr katalogowego należy znać oznaczenie tej pompy , a później pomyślimy gdzie naprawić. :D Musimy wiedzieć co to za producent i model , bo nikt nie będzie ustalał po nr . katalogowym :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

A ja potrzebuje pompe wtryskowa o numerze 0470504213

Oprócz nr katalogowego należy znać oznaczenie tej pompy , a później pomyślimy gdzie naprawić. :D Musimy wiedzieć co to za producent i model , bo nikt nie będzie ustalał po nr . katalogowym :D

hmmm , dziwne bo obdzwonilismy pol Polski, serwisy , sprzedawcow , firmy regenerujace i kazdego interesowal tylko numer , szczegolnie koncowka"213". Nie znam sie , wiem tylko ze pompa jest z jakimis 2 koncowkami . Serwis Opla wyslal do regeneracji w Gdansku i tam sie wlasnie dopwiedzieli ze pompy sie nie da naprawic. Sama nie wiem dlatego szperam nim podejmiemy decyzje. najpierw powymieniali czujnikow , wlacznie z jakims drogim , palila sie kontrolka i tracil moc. Po wymianie tego czujnika auto przejechalo 50 km i zgaslo. Serwis opla zdiagnozowal pompe :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm , dziwne bo obdzwonilismy pol Polski, serwisy , sprzedawcow , firmy regenerujace i kazdego interesowal tylko numer

To jest jak juz ustaliłem pompa VP44 bosch. i ta powinno sie ja wymieniać nr. katalogowy ,końcówka sluż y do poznania wgranego programu do komputera. Pompy te sa montowane i VB i w Astrach i Zafirach I wiele innych modeli np. Audi 2,5 Ostatnio Subaru zakupiło te pompę!! Regenerowana tak mechanicznie jak i elektronicznie !! :) Z tym że sa modele z podwójną wtyczka na sterowniku i tu zaczyna sie problem .Jak nie wierzycie to sami zadzwoncie do renomowanej stacji Bosch serwis!!Odpowiedz brzmi nie regenerujemy tej pompy http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif Mnie też oczy otworzyło , bo nawet nie wiedziałem że wyszły takie partie bez umowy na części zamienne!! Nieprawdopodobne!!! Współczuję tym kto posiada ten model pompy!! http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/sad.gif

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Brzoza czy chodzi o model pompy z wtyczkami w sterowniku po obu stronach?Jak tak to mam pytanie czy upewniałeś się ze nikt nie regeneruje tej pompy np Wachowiak .Ja taką posiadam i już sie boje bo nowa to koszt od 7 tysia w góre.Przypuszczam ze czasami bedzie to koszt 1/2 samochodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności