WariatPSM Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 Adaś to zdjęcie przedstawia przegub wewnętrzny. Choć jak widać zabezpieczenia są różne. Przed demontażem dobrze jest zobaczyć poglądowo swój odpowiednik sklepowy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 Ok poprawiłem. Nie ten przegub wkleiłem.   1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WariatPSM Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 Chyba już w każdym swoim aucie wymieniałem przegub czy osłonę, jedynie minęło to Corsę B 1.0, bo posiadałem tylko miesiąc Z doświadczenia wiem, że warto osłony (maszety) wrzucać dobre firmy typu Spidan/GKN/Lobro/SKF/Meyle, jeśli już pokusimy się na zestawy przegubów typu Pascal/GSP itp. to na pewno warto skontrolować ilość smaru (kompletne złożone półosie) oraz przyjrzeć się jakości osłon i nie żałować smaru, bo pod wpływem temperatury i obrotów sporo smaru jest w osłonie a przegub musi też pracować.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.