Gość arek2812 Opublikowano 6 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 Jak klima pusta to sie nie uruchomi,mi sie jednak wydaje ze taki dzwiek moze powstawac od dolotu,na pb i lpg takie same objawy?? za duzo zasysanego powietrza a za mało paliwa to moja teoria,tzn. mieszanka za uboga   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 6 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 4 minuty temu, arek2812 napisał: za duzo zasysanego powietrza a za mało paliwa to moja teoria,tzn. mieszanka za uboga Też tak myślalem. Pytanie do Marka co pokazuje przy takim przygazowaniu sonda . Czy idzie na na bogato czy na ubogo   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WariatPSM Opublikowano 6 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 Też obstawiam, że problem leży od filtra powietrza po przepustnice. Coś tam jest nie tak, słychać jakby lewe powietrze zaciągało. Nie spadł żaden wężyk podciśnienia gdzieś przy przepustnicy/wtrysku czy na dolocie, może jakiś zaworek jest źle podłączony nie wpięty zamieniony miejscami. Jakoś wolno z obrotów schodzi a to już może być wina mieszanki powietrze-paliwo. Tak kontrolnie sprawdziłbym pracę zaworu EGR. Auto nie straciło na mocy, tak samo się odpycha jak wcześniej?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marek12321 Opublikowano 7 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2020 Nie straciło na mocy choć jest bardziej mułowate niż 105KM w Astrze H mojego Taty. Może to przez masę samochodu. Wskazania sondy nagram dzisiaj i wstawię tutaj. Niestety mój OP-COM nie łączy się z blokami pomiarowymi w tym samochodzie więc pokażę to na komputerze LPG bo ma OBD i tam mogę podejrzeć niektóre parametry. Z obrotów schodzi rzeczywiście wolno i ten objaw był od chwili kiedy go kupiłem. Samochód wolno schodzi z obrotów i głośno pracuje i na LPG i na PB. Ten silnik nie ma zaworu EGR - robi to przy pomocy zmiennych faz rozrządu. Dolot również dzisiaj sprawdzę jeszcze raz. Można jakoś skasować korekty benzyny w ECU bez kompa?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marek12321 Opublikowano 7 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2020 Sonda przed katalizatorem link Czujnik ciśnienia bezwzględnego link Korekty krótko/długo terminowe link Kąt wyprzedzenia zapłonu link Wszystkie parametry poglądowo link Praca silnika obroty jałowe link Praca silnika w trakcie jazdy link   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 7 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2020 Sonda niby ok . Ale mi chodziło od odniesienie pracy sondy w stosunku do obrotów. Czyli czy idzie na bogato gdy depniesz po gazie nawet na postoju. Czy idzie na ubogo.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WariatPSM Opublikowano 7 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2020 A może coś by dała adaptacja przepustnicy? W ogóle są jakieś parametry/zakresy pracy, które można sprawdzić porównać pod ten konkretnie silnik? Piszesz, że nie ma EGR, to tak poza tymi mapami benzyny/lpg to tylko silniczek krokowy i przepustnica oraz dolot do głowy przychodzą, jeśli brak jakiś konkretnych błędów.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marek12321 Opublikowano 8 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 Dolot szczelny. Sonde w odniesieniu do obrotów dzisiaj sprawdzę.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marek12321 Opublikowano 8 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 Teraz tak myślę...czy te 18 bar na każdym cylindrze to nie jest za dużo ? W AUTODATA jest napisane 12-14 bar i maksymalnie 1 bar różnicy międzycylindrami.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 8 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 https://opel2015.wordpress.com/2016/01/31/opel-astra-j-16i-16v-turbo-sports-tourer-silnik-a16xer/ Nie zawsze za duże ciśnienie sprężania jest usterką. Sprawdź jeszcze innym przyrządem I pytanie czy dobrze robiłeś pomiar. Pompa paliwa wyłączona na bezpieczniku? Pedał gazu w podłodze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.