Gość bogumil67 Opublikowano 29 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2020 Panowie. Jaką w miarę dobrą firmę z półosiami proponuje cię. Mechanior co mi wymieniał tą półoś, kupił z GSP. Mówił, że firma dobra. Nie zrobiłem jeszcze 500 na tej nowej a już ma takie luzy na frezie że głowa boli. A ja może szukam dziury w całym. Będzie ją reklamował   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90011-opel-zafira-b-chrobotanie-i-bicie-w-kierownicy-od-120kmh/page/2/#findComment-722791 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 29 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2020 Prawa? Trzeba było sam przegub wewnętrzny kupić.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90011-opel-zafira-b-chrobotanie-i-bicie-w-kierownicy-od-120kmh/page/2/#findComment-722792 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bogumil67 Opublikowano 29 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2020 20 minut temu, ja37 napisał: Prawa? Trzeba było sam przegub wewnętrzny kupić. Tak. Bo tą wymieniałem. Teraz, bogumil67 napisał: Tak. Bo tą wymieniałem. Kurde. Nie zajarzyłem. Chociaż by mi podpowiedział.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90011-opel-zafira-b-chrobotanie-i-bicie-w-kierownicy-od-120kmh/page/2/#findComment-722794 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bogumil67 Opublikowano 29 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2020 W dniu 28.05.2020 o 11:19, ja37 napisał: czujnik poza zakresem - NO Tylko ta pozycja ma mieć NO. Reszta YES. No i ma być 0 w stopniach. Zajrzyj jeszcze raz Kalibracja skrętu tak u mnie wygląda   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90011-opel-zafira-b-chrobotanie-i-bicie-w-kierownicy-od-120kmh/page/2/#findComment-722802 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 29 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2020 (edytowane) Niby wszystko masz dobrze, ale stopnie się nie zgadzają. Może to krzaczy. Powinno być 0. Skalibruj jeszcze raz. Może ktoś kalibrował na skręconych kołach na maxa i dlatego tak jest. Z tymi półosiami to widzisz nie każdy wie, że taki przegub da się kupić..... Edytowane 29 Maja 2020 przez ja37   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90011-opel-zafira-b-chrobotanie-i-bicie-w-kierownicy-od-120kmh/page/2/#findComment-722805 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bogumil67 Opublikowano 29 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2020 45 minut temu, ja37 napisał: Niby wszystko masz dobrze, ale stopnie się nie zgadzają. Może to krzaczy. Powinno być 0. Skalibruj jeszcze raz. Może ktoś kalibrował na skręconych kołach na maxa i dlatego tak jest. Z tymi półosiami to widzisz nie każdy wie, że taki przegub da się kupić..... Jakbyś mi mógł podpowiedzieć jak to się tym op-com kalibruje, to byłbym wdzięczny. Na zdjęciu tego nie widać, ale oprócz tego niżej jest tylko AKTYWUJ-ZATRZYMAJ I POWRÓT   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90011-opel-zafira-b-chrobotanie-i-bicie-w-kierownicy-od-120kmh/page/2/#findComment-722817 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WariatPSM Opublikowano 29 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2020 11 godzin temu, bogumil67 napisał: Panowie. Jaką w miarę dobrą firmę z półosiami proponuje cię. Mechanior co mi wymieniał tą półoś, kupił z GSP. Mówił, że firma dobra. Nie zrobiłem jeszcze 500 na tej nowej a już ma takie luzy na frezie że głowa boli. A ja może szukam dziury w całym. Będzie ją reklamował W którym miejscu na frezie przy kole czy skrzyni? Jak przy skrzyni to już łożyska na różnicowym mechanizmie kaput. Ja kupiłem GSP i od razu rozebrałem smaru tam było tyle co kot napłakał, prawie nic. Wleciały też inne osłony gumowe ze spidana z poprzedniej półosi bo wymieniałem przed rozpadnięciem się wewnętrznego. Te półosie GSP nie są takie złe ale trzeba poprawić trochę fabrykę. https://forum.opel24.com/topic/86561-p%C3%B3%C5%82o%C5%9B-lewa-opel-vectra-19cdti-2005r/?tab=comments#comment-710235   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90011-opel-zafira-b-chrobotanie-i-bicie-w-kierownicy-od-120kmh/page/2/#findComment-722823 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bogumil67 Opublikowano 30 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2020 (edytowane) 17 godzin temu, WariatPSM napisał: W którym miejscu na frezie przy kole czy skrzyni? Jak przy skrzyni to już łożyska na różnicowym mechanizmie kaput. Ja kupiłem GSP i od razu rozebrałem smaru tam było tyle co kot napłakał, prawie nic. Wleciały też inne osłony gumowe ze spidana z poprzedniej półosi bo wymieniałem przed rozpadnięciem się wewnętrznego. Te półosie GSP nie są takie złe ale trzeba poprawić trochę fabrykę. https://forum.opel24.com/topic/86561-p%C3%B3%C5%82o%C5%9B-lewa-opel-vectra-19cdti-2005r/?tab=comments#comment-710235 Luzy na frezie łączącym półoś z wałkiem, który wchodzi w skrzynie. W następnym tygodniu nie będę miał na to wszystko czasu. A i tak mechanik ma ją zdemontować i do reklamacji wysłać, więc na pewno trochę czasu zejdzie zanim będzie zwrotna odpowiedź..Odezwę się jak to wszystko ruszy dalej.. Edytowane 30 Maja 2020 przez bogumil67   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90011-opel-zafira-b-chrobotanie-i-bicie-w-kierownicy-od-120kmh/page/2/#findComment-722839 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 30 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2020 Nie miałeś wymienianego CIM-a? Albo demontowanego, czy coś? Musisz wejść w CIM, kalibracja i ustawić kierownicę prosto i aktywuj. Może stopnie wskoczą jak trzeba na 0. Tu by Arkos się przydał.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90011-opel-zafira-b-chrobotanie-i-bicie-w-kierownicy-od-120kmh/page/2/#findComment-722846 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bogumil67 Opublikowano 1 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2020 Witam Panów i od razu przepraszam za długą nie obecność. Obiecałem, że odpiszę na temat jeśli się z tym problemem uporam. A więc sytuacja opanowana. Przyczyną okazały się tarcze (szczególnie prawa) We wewnątrz tarczy gdzie tarcza przylega do piasty były wytoczone dwa pierścienie dystansujące by cała powierzchnia tarczy nie przylegała do płaszczyzny piasty. Tokarz stoczył mi na równo, gdzie teraz tarcza tą całą płaszczyzną przylega do tej piasty. Rezultat bardzo zadowalający, jazda zaczęła być przyjemnością. Teraz mam świadomość do czego może doprowadzać źle wyprodukowana część ( jakieś zgrzyty, sryty, drgania i tym podobne rzeczy w układzie kierowniczym) Jeszcze raz dziękuje w zaangażowanie się w mój post. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90011-opel-zafira-b-chrobotanie-i-bicie-w-kierownicy-od-120kmh/page/2/#findComment-725742 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.