Skocz do zawartości

Coś drży


Gość Sigusiek

Rekomendowane odpowiedzi

Dla potomnych. Przyczyną jednak nie jest egr, dlatego że po odkręceniu jest czysty... Za jakiś dzień będą sprawdzane wtryski ale zastanawia mnie czy zmęczone wtryski mogą być przyczyną spadku mocy. Bo że przez nie może dymić, a silnik nie równo pracować to to napewno ale czy taki spadem mocy może też być spowodowany wtryskami? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 47
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Tu nie chodzi czy jest czysty czy zasyfiony, tylko o sam przepływ spalin. Jaka jest ilość jak pracuje na wolnych i pod obciążeniem. Ale nie ma co dywagować niech dalej sprawdzają. Tylko daj znać jakie to były objawy. Bo tak poprzez internet to tylko zgadywanka co może być, jak konkretnie błędów nie wykazuje. Wtryski regulują odpowiednią dawką paliwa. Powinny trzymać odpowiednie parametry i wartości. Nie zaszkodzi sprawdzić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale gdy parametry spalania są nie w normie to czy może to być przyczyna spadku mocy? Bo jeżeli nie to oznacza że jest to jedna z dwóch przyczyn tej całej zagadki, czyli dymienie, nie równa praca, spadek mocy, większe spalanie paliwa 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak samo jak za dużo dostaje paliwa jak i za mało, może się to równać ze spadkami mocy. W busie miałem uszkodzoną listwę wtryskową, paliwo ciekło delikatnie po silniku i do tego głośna praca silnika (spalanie stukowe) i chmura dymu za mną brak mocy. Wtryski były po regeneracji ale jakoś udało im się uszkodzić listwę przy montażu i takie były skutki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej wtryskiwacze moga miec tez dosc. Spadek mocy dymienie. Wyryskiwacze maja swoj zakres pracy, mozna na korektach cos juz zobrazowac lub na tescie przelewowym.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem wam tak, jest to mój pierwszy a zarazem ostatni opel... Ciągle tylko wydatki, wydatek wydatka pogania, jest w rodzinie vw z 01' i jest nie do zajechania, można pług podczepić a i tak będzie jechał, a w tym ciągle trzeba uważać na to na tamto no ile można, auto ma jechać, a nie stać u mechanika i się paść. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Sigusiek napisał:

Powiem wam tak, jest to mój pierwszy a zarazem ostatni opel... Ciągle tylko wydatki, wydatek wydatka pogania, jest w rodzinie vw z 01' i jest nie do zajechania, można pług podczepić a i tak będzie jechał, a w tym ciągle trzeba uważać na to na tamto no ile można, auto ma jechać, a nie stać u mechanika i się paść. 

No to mozesz sie delikatnie zdziwic. Polecam ci nowsze vw z niektorymi tsi lub "niezniszczalne" 2.0. Niestety mając auto trzeba sie liczyc ze samochód to nie tylko oc, paliwo, przeglad i olej raz w roku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Że wydatki są to wiem niestety ale w porównaniu rocznikowo z vw golfem 5 1.9 tdi to jednak vw wygrywa mimo to że blacha jak jest taka jest i że ten silnik to nie to samo co stare 1.9, oczywiści komfort większy jest w oplu, a przynajmniej signum /vectra c ale jednak tam jak coś się psuje to raz na jakiś czas. Wszystko zależy wiadomo jak się trafi ja trafiłem jak trafiłem... 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Pompowtryski w tym silniku sa genialne.... Jak i aluminiowe mocowanie wahacza, żyjący swoim zyciem klimatronik, żarówki postojowe ktorych wymiana moze doprowadzic do wizyty w szpitalu psychiatrycznym. Kazda marka i model ma swoje plusy i minusy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta właśnie klima u mnie też żyje swoim życiem i nie jest to wina nabicia, żeby wymieć bi-xenony w signum trzeba nieźle się natrudzić i wiedzieć gdzie jest dana śrubka (dobrze że jest yt), żeby wymieć koło dwumasowe które w moim silniku psuje się jak ryba w sklepie czyli co 4 tyś (teraz wiem że nie warto inwestować w nową tylko fabryczną używkę) to trzeba odkręcić praktycznie całe zawieszenie, dzięki czemu gdy mechanik wyjmie ową dmumase to z automatu nie może wyjechać autem z garażu no chyba że będzie mu się chciało spowrotem wszystko skręcić, a kochana dmumasa przez którą psychika siada gdy na wolnych obrotach jedzie się przez parking kosztuje nie małe pieniądze, a nie słyszałem nigdy o przypadku żeby golfik miał problemy z dmumasą. Nie piszę tego wszystkiego żeby się kłócić że czarne jest białe ale dlatego, że gdy kupowałem signum nie myślałem że będzie to wiązało się z takimi konsekwencjami czyli ciągłym pustym portfelem. Pozdrawiam 

Ps: gdy tylko wyjdzie co jest grane z autkiem to napisze 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności