Skocz do zawartości

Astra g Wymiana Pompy


Gość ammanexemn

Rekomendowane odpowiedzi

Gość ammanexemn

Witam 

Mam problem z opelkiem mam nadzieje że mi ktoś da rade pomóc 

Otóż 

Wymieniłem pompę wtryskową samochód odpowietrzyłem tak jak trzeba ( nie na plaka ) tylko p luzowaniem przewodów na wtryskach i autko pali na strzała ale problem jest podczas jazdy jak jest odpalony to nie zgaśnie do puki paliwo jest w baku a podczas jazdy po odpaleniu pierwsze około 500m jedzie lux przyśpiesza super a po chwili zapala się check i auto nie jedzie brak mocy dymi na siwo czarno Błąd jaki jest to p1220 coś w wtryskiem 

A i jeszcze jedno czy jak się rusza pod małą górkę to mój samochód dymi czy to może przepływka czy egr bo przepływka jest troche brudna a to się wymienia czy czyści bo tam jest taka metalowa nitka i boje się aby jej nie uszkodzić 

Samochód to astra g silnik 2.0 

Proszę o pomoc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd P1220 wskazuje na przepustnicę: Usterka przepustnicy seryjny system kontroli. Są preparaty do czyszczenia w sprayu, lepiej tam na siłę nic nie czyść bo można uszkodzić. Coś nie tak z położeniem przepustnicy, też nie wiem czy u ciebie przeprowadza się adaptację, czy tylko wystarczy wyczyścić. Koledzy niech się wypowiedzą.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostaje tobie czyszczenie przepustnicy no i oczywiście komputerem adaptacja\Sprawdzenie jeżeli adaptacja będzie zakończona powodzeniem to znaczy że zamyka się i otwiera w każdej pozycji i jeżeli komputer nie wyłapie błędu podczas adaptacji powinno być ok o ile jest czysta czasem na zanieczyszczonej adaptacje się przeprowadzi prawidłową 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co wy piszecie. Jaka przepustnica w 2.0 dieslu? Tam nie ma czegoś takiego. Są klapy zawirowań. Sto razy już mówiłem że przepływomierz w dieslu nie odpowiada za żadne dymienie.  Obetnie dawkę paliwa i wtedy jak może być mowa o sumieniu ? Z samego powietrza? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miedzy głowicą a kolektorem ssacym jest dolozony "blok" aluminiowy w korym są aluminiowe bodajze klapy, weź to rozbierz i wymyj, potrafi sie tam tyle syfu nazbierac co w egr. Przy okazji odme i dolot . przy sciaganiu uwazaj na plastikowy zaczep ciegna ktory porusza ośką. Tak mialem lata temu w A G 2.0 82 Km. Błąd p1220 sugeruje pompe lub nieszczelnosc w zasilaniu ON. Przyjrzyj sie plastikowym krućcom w obudowie filtra paliwa, jak i wszystkim wezom, i przelewy. Silnik ten jest podatny na zapowietrzanie sie .

Screenshot_20200808-072218(1).png

Edytowane przez Marcin 83

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności