ja37 Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Zobaczymy, jak będzie po zaślepieniu EGR. U mnie kiedyś też się wieszały, tyle, że po zgaszeniu i zapaleniu były ok. Zaślepienie pomogło. A może kupiłeś krokowca od 1,4?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9076-wzrastaj%C4%85-obroty-po-wci%C5%9Bni%C4%99ciu-sprz%C4%99g%C5%82a/page/5/#findComment-151645 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Krokowca wymieniali w warsztacie to chyba wiedzieli co zamawiają i do czego, przynajmniej mam taką nadzieję [ Dodano: Wto Lip 21, 2009 12:35 ] A które to wtyczki ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9076-wzrastaj%C4%85-obroty-po-wci%C5%9Bni%C4%99ciu-sprz%C4%99g%C5%82a/page/5/#findComment-151639 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Masz nadzieję? Jakbym przed tobą położył krokowca z 1,4 następnie zabrał i położył z 1,6 to byś powiedział, że cię w balona robię, bo ten sam położyłem. Ten z 1,6 ma ciut większy grzybek, ten z 1,4 ma mniejszy i może dlatego nie daje rady ustalić właściwej dawki powietrza. Spisz choć numery z niego. Albo inaczej, jak masz stary to wykręć ten nowy i porównaj grzybki. Nie musisz mierzyć, różnicę zobaczysz nawet bez okularów   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9076-wzrastaj%C4%85-obroty-po-wci%C5%9Bni%C4%99ciu-sprz%C4%99g%C5%82a/page/5/#findComment-151612 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Sprawdzałem dzisiaj map sensor i tak jak pisał "aspius" na wyłączonym silniku napięcie było 0,2V a na pracującym 5,8V, tak że chyba wszystko w porządku z samym napięciem, chyba że sam czujnik jest walnięty. silniczek krokowy jest ok do 1.6   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9076-wzrastaj%C4%85-obroty-po-wci%C5%9Bni%C4%99ciu-sprz%C4%99g%C5%82a/page/5/#findComment-151428 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Sprawdzałem dzisiaj map sensor i tak jak pisał "aspius" na wyłączonym silniku napięcie było 0,2V a na pracującym 5,8VNa pewno tak nie pisałem.Na wolnych obrotach ma byc około 0,2V, a w miarę zwiększania obrotów, ma rosnąć do 5V. To jest cytat z tego co napisałem. Na wolnych obrotach napięcie powinno być około 0.2V. Ze wzrostem obrotów silnika napięcie rośnie do 5V.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9076-wzrastaj%C4%85-obroty-po-wci%C5%9Bni%C4%99ciu-sprz%C4%99g%C5%82a/page/5/#findComment-151424 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Faktycznie, przepraszam za przekręcenie ale pisałem z pamięci. [ Dodano: Sro Lip 22, 2009 11:40 ] i dlatego jeszcze raz sprawdziłem, ale teraz było inaczej wtyczka od lewj strony ma oznaczenia C B A jak na wolnych obrotach sprawdzałem napięcie między B i A wynik 0,2V przy zwiększaniu obrotów nic się nie działo, cały czas było 0,2 V, a gdy podłączyłem C i B to silnik gasł. Czy tak ma być??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9076-wzrastaj%C4%85-obroty-po-wci%C5%9Bni%C4%99ciu-sprz%C4%99g%C5%82a/page/5/#findComment-151423 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Nie tak ma być. Do środkowego przewodu przy wtyczce (, podłączasz prądowy miernika, a minusowy miernika na masę. Zakres miernika jak najbliższy 5V. Reszta jak wyżej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9076-wzrastaj%C4%85-obroty-po-wci%C5%9Bni%C4%99ciu-sprz%C4%99g%C5%82a/page/5/#findComment-151412 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Sprawdzałem tak jak powinno być, ale napięcie nie wzrastało podczas dodawania gazu. i pojawił mi się nowy błąd, ale nie wiem co znacza: kontrolka zapala się: 10, 3, 3, 5 razy i tak w kółko. Nie mam pojęcia co oznacza ten błąd.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9076-wzrastaj%C4%85-obroty-po-wci%C5%9Bni%C4%99ciu-sprz%C4%99g%C5%82a/page/5/#findComment-150531 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 0335 Nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9076-wzrastaj%C4%85-obroty-po-wci%C5%9Bni%C4%99ciu-sprz%C4%99g%C5%82a/page/5/#findComment-150528 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Dzięki serdeczne, a pytanie czy przez ten czujnik mogą się pojawiać problemy z obrotami tak jak w moim przypadku? Czy to skutek tego, że właśnie obroty wariują i następna rzecz się popsuła? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9076-wzrastaj%C4%85-obroty-po-wci%C5%9Bni%C4%99ciu-sprz%C4%99g%C5%82a/page/5/#findComment-150517 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.