Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Zobaczymy, jak będzie po zaślepieniu EGR.

U mnie kiedyś też się wieszały, tyle, że po zgaszeniu i zapaleniu były ok.

Zaślepienie pomogło.

 

A może kupiłeś krokowca od 1,4?

 

  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous

Krokowca wymieniali w warsztacie to chyba wiedzieli co zamawiają i do czego, przynajmniej mam taką nadzieję :urodziny:

 

[ Dodano: Wto Lip 21, 2009 12:35 ]

A które to wtyczki ??

 

Masz nadzieję?

Jakbym przed tobą położył krokowca z 1,4 następnie zabrał i położył z 1,6 to byś powiedział, że cię w balona robię, bo ten sam położyłem.

Ten z 1,6 ma ciut większy grzybek, ten z 1,4 ma mniejszy i może dlatego nie daje rady ustalić właściwej dawki powietrza.

Spisz choć numery z niego.

 

Albo inaczej, jak masz stary to wykręć ten nowy i porównaj grzybki.

Nie musisz mierzyć, różnicę zobaczysz nawet bez okularów :urodziny:

 

Gość Anonymous

Sprawdzałem dzisiaj map sensor i tak jak pisał "aspius" na wyłączonym silniku napięcie było 0,2V a na pracującym 5,8V, tak że chyba wszystko w porządku z samym napięciem, chyba że sam czujnik jest walnięty.

 

silniczek krokowy jest ok do 1.6

 

Gość Anonymous

Sprawdzałem dzisiaj map sensor i tak jak pisał "aspius" na wyłączonym silniku napięcie było 0,2V a na pracującym 5,8V

Na pewno tak nie pisałem.

Na wolnych obrotach ma byc około 0,2V, a w miarę zwiększania obrotów, ma rosnąć do 5V.

To jest cytat z tego co napisałem.

Na wolnych obrotach napięcie powinno być około 0.2V.

Ze wzrostem obrotów silnika napięcie rośnie do 5V.

 

Gość Anonymous

Faktycznie, przepraszam za przekręcenie ale pisałem z pamięci.

 

[ Dodano: Sro Lip 22, 2009 11:40 ]

i dlatego jeszcze raz sprawdziłem, ale teraz było inaczej wtyczka od lewj strony ma oznaczenia C B A jak na wolnych obrotach sprawdzałem napięcie między B i A wynik 0,2V przy zwiększaniu obrotów nic się nie działo, cały czas było 0,2 V, a gdy podłączyłem C i B to silnik gasł.

 

Czy tak ma być??

 

Gość Anonymous

Nie tak ma być.

Do środkowego przewodu przy wtyczce (;), podłączasz prądowy miernika, a minusowy miernika na masę.

Zakres miernika jak najbliższy 5V.

Reszta jak wyżej.

 

Gość Anonymous

Sprawdzałem tak jak powinno być, ale napięcie nie wzrastało podczas dodawania gazu.

 

i pojawił mi się nowy błąd, ale nie wiem co znacza: kontrolka zapala się: 10, 3, 3, 5 razy i tak w kółko. Nie mam pojęcia co oznacza ten błąd.

 

0335 Nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego

 

Gość Anonymous

Dzięki serdeczne, a pytanie czy przez ten czujnik mogą się pojawiać problemy z obrotami tak jak w moim przypadku?

 

Czy to skutek tego, że właśnie obroty wariują i następna rzecz się popsuła?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności