Skocz do zawartości

Wideorejestrator podłączenie na stałe


Gość raeskid
Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez rafalgrzegorz,

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem totalnie zielona w temacie kobieta i szukam pomocy kogoś kto się zna troszke lepiej na samochodach (a o to nie ciężko ;D) wyczytałam, ze w opelku zafirze b jest stałe napięcie w zapalniczce samochodowej czy dobrze myśle ze jeżeli kupię rejestrator i będzie on podłączony do zapalniczki będzie mógł rejestrować 24h/7 nawet bez dodatkowych podłączeń do bezpieczników ani nic z tych rzeczy?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Rozwiązanie

Cześć.

Masz racje - w Z B gniazdo zapalniczki ma stałe napięcie (u córki jest podobnie w Zosi B ) tylko nie wiem czy jest sens podpinać do niej rejestrator na stałe bo wydaje mi się że nie ma sensu by rejestrował parking, a tak będzie się działo gdy napięcie na nim będzie cały czas.

Ja bym podłączył do czegoś co ma napięcie po przekręceniu kluczyka na zapłon i wtedy dopiero załączy się rejestrator.

Ja bym popytał w sklepie o takie urządzenie które ma możliwość nagrania jakiegoś zdarzenia gdy jest wyłączony zapłon czyli jak gdyby był w czuwaniu i gdy na przykład ktoś będzie majstrował przy twoim autku nagra sprawce - ale to już trzeba pytać speca.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym napięciem bywa różnie.

Meriva kolegi ma po stacyjce a u mnie jest na stałe.

Te same roczniki .

Trzeba to sprawdzić fizycznie jak jest  u Ciebie .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...