woys Opublikowano 25 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2021 Poratujcie koledzy, zupełnie znikąd pojawiły mi się problemy z odpaleniem silnika. Code 84 jest chyba pochodną usterki P1682, która wskazuje na włącznik zapłonu. Grzebię po internecie i wychodzi że to kość stacyjki. Przy przekręcaniu kluczyka zawiesza się i kręci nawet mimo cofnięcia z położenia "starter- rozrusznik" do "zapłon". Czasami uruchomi, czasami nie. No mam problem, bo czeka mnie wyjazd. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 25 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2021 Może jest jakieś zwarcie w kostce stacyjki Natomiast P1682 mówi o tym   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woys Opublikowano 25 Września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2021 (edytowane) Dziękuję kolego Adamie. Charakterystycznym jest objaw: cofasz kluczyk z połozenia start do zapłon, a rozrusznik kręci. Przekaźnik od rozrusznika zmieniłem i nic. Ten przekaźnik jest sterowany przez stacyjkę, chyba. Edytowane 25 Września 2021 przez woys   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 26 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2021 Trzeba sprawdzić czy na styku idącym z kostki idzie prąd do rozrusznika. Może być że cewka rozrusznika się zawiesza i wlącza go na stale   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woys Opublikowano 26 Września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2021 Plan mam taki, żeby zacząć od "kości" w stacyjce. Jak nie będzie to włącznik zapłonu, będę patrzył na resztę. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woys Opublikowano 29 Września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2021 Udało się, wymiana włącznika zapłonu poradziła i problem zniknął. Gdy znajdę trochę czasu dam opis wymiany. Pozdrawiam niestrudzonego kolegę Adama.   1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woys Opublikowano 28 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2021 Wymianę włącznika zapłonu - kości stacyjki zaczynamy od podważenia górnej osłony kolumny kierownicy wkrętakiem, jest na zatrzaskach (rys 1). Wykręcamy trzy wkręty mocujące dolną osłonę (rys 2 i 3). Stacyjka ma stalową osłonę mocowaną specjalnymi, zrywanymi wkrętami, z którymi trzeba trochę się potrudzić (rys 3). Kość stacyjki widoczna - trochę gimnastyki przy rozłączaniu złącza elektrycznego (rys 4). Dwa torxy od tylnej strony, też trochę gimnastyki bo mało miejsca (rys 5). Zdemontowana kość (rys 6). Montaż w odwrotnej kolejności. Nowa stacyjka od 50. do 250 zł. Powodzenia.   1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.