Skocz do zawartości

Trudne odpalanie


Janis77

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 27
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Zostaje pomiar ciśnienia paliwa przed odpaleniem i podczas odpalania.

I pytałem jak odpala na awaryjnym odpalaniu na LPG.

Czyli z zimnego od razu na LPG.

W książce serwisowej LPG masz napisane jak to robić.

Nie piszesz o filtrze paliwa.

Też wymieniony?

Jak sterownik widzi EGR?

Byl czyszczony?

Sprawdzałeś szczelność dolotu?

Przepustnica czysta?

Jakie ma wartości przepustnica przed odpaleniem

 

Świece suche ale nie napisałeś czy sprawdzane jak pisałem .

Czyli po 2 ,3 próbie nie odpalenia jak wyglądają.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na awaryjnym lpg odpali i gasnie. Filtr paliwa wymieniony razem z pompa. Egru nie mam wiec go nie widzi. Dolot szczelny. Przepustnica czyszczona. Zastanawiam sie czy moze byc wadliwy czujnik temperatury powietrza dolotowego i na zimnym silniku podaje ze jest rozgrzany?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Janis77 napisał:

Egru nie mam wiec go nie widzi

Dokladniej.

Wyprogramowany czy fabrycznie nie było?

11 minut temu, Janis77 napisał:

Zastanawiam sie czy moze byc wadliwy czujnik temperatury powietrza dolotowego i na zimnym silniku podaje ze jest rozgrzany?

Też możliwe.

To widać w parametrach pracy silnika.

Jest jeszcze zaworek par paliwa  do sprawdzenia.

12 minut temu, Janis77 napisał:

Na awaryjnym lpg odpali i gasnie.

To trzeba szukać w sterowaniu elektrycznym .

Możliwe też że będzie do sprawdzenia sterownik silnika.

Lubi robić numery przez zimne luty.

Najczęściej na rozgrzanym ale to nie regula

2021-10-22_105304.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro bede sprawdzal jedno i drugie. Mozesz powiedziec co noze byc z zaworkiem nie tak? To jest ten pod filtrem powietrza w takiej jak by puszce? Masa jest od strony przegrody?

Edytowane przez Janis77

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odlaczylem kostke od tego co jest za filtrem i nic to nie zmienilo. Masa wydaje sie ok. Dodam jeszcze, ze jak odpale go na zimnym i dodaje gazu zeby wkrecic go na obroty to delikatnie to robiac wkreca sie a przy mocnym wcisnieciu gazu dusi sie i gasnie. Spaliny bardzo intensywny zapach maja. Popoludniu wymienie czujnik temperatury powietrza i zobacze czy cos to pomoze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze opcja problemu z wydechem.

Ja bym odpiął wydech od katalizatora i sprawdził w jakim jest stanie i jak wtedy odpala.

Sprawdziłbym jeszcze jaką iskrę daje cewka na świece.

Wyjmij cewkę( DIS-a) odkręć świece , wyjmij bezpiecznik od pompy paliwa .

Do cewki powkładaj świece , dopnij masę do cewki i próbuj kręcić rozrusznikiem .

Sprawdzisz wtedy czy wszystkie świece mają odpowiednio mocną iskrę.

Jakie w ogóle tam masz świece?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności