Gość kamilmg Opublikowano 4 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2022 W moim przypadku zawór n75 nie działał, wiec przy zwiększonym obciążeniu silnika, prędkość ponad 110 lub gwałtowne przyspieszanie, komputer wywalał błąd uniemożliwiając wypalenie DPF. Ja robiłem tak (zadziałało 3 razy): Po pierwsze musiała mrugać kontrolka świec, podłączałem opcom, wjeżdżałem na boczną drogę, jazda na niskich obrotach z możliwie wysokim biegiem, wtedy szybko rosła temperatura spalin, gdy osiągnie 600 stopni jazda na obrotach 2000-3000 ale tylko na pierwszym lub drugim biegu aż procedura dojdzie do 100% . Po wypaleniu nasycenie filtra DPF spadalo do 35% Moim zdaniem lepsze to niż wypalanie serwisowe, ale lepiej znaleźć przyczynę awarii i nie jeździć autem które nie jest do końca sprawne.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.