Skocz do zawartości

Combo 1.3 cdti - problem z dpf?


Gość kamilmg

Rekomendowane odpowiedzi

 

W moim przypadku zawór n75 nie działał, wiec przy zwiększonym obciążeniu silnika, prędkość ponad 110 lub gwałtowne przyspieszanie, komputer wywalał błąd uniemożliwiając wypalenie DPF. 

 

Ja robiłem tak (zadziałało 3 razy):

Po pierwsze musiała mrugać kontrolka świec, podłączałem opcom, wjeżdżałem na boczną drogę, jazda na niskich obrotach z możliwie wysokim biegiem, wtedy szybko rosła temperatura spalin, gdy osiągnie 600 stopni jazda na obrotach 2000-3000 ale tylko na pierwszym lub drugim biegu aż procedura dojdzie do 100% . Po wypaleniu nasycenie filtra DPF spadalo do 35%

Moim zdaniem lepsze to niż wypalanie serwisowe, ale lepiej znaleźć przyczynę awarii i nie jeździć autem które nie jest do końca sprawne.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności