[email protected] Opublikowano 6 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2021 Witam, Mam merive B 1.4 nel 120km. W zeszłym roku, dokładnie marzec wymieniany był komplet uszczelek chłodnicy oleju. Dziś byłem na przeglądzie i występuje wyciek w centralnej części silnika i kapie na wydech. Prawdopodobnie chłodnica. Nie jest to duży ubytek, regularnie sprawdzam stan oleju i prawie nie bierze oleju. Pytanie czy odwiedzić znowu tego mechanika u którego to robiłem czy może dodać uszczelniacza do oleju i jak mawia klasyk "jeździć, obserwować" ? Dziekuje za pomoc.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 6 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2021 Uszczelniacza do oleju ? Chyba tylko w przypadku chęci szybkiej sprzedaży auta. Wytrzyj dokładnie okolice wycieku i sprawdź konkretnie skąd cieknie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 6 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2021 3 minuty temu, Marcin 83 napisał: Uszczelniacza do oleju ? Chyba tylko w przypadku chęci szybkiej sprzedaży auta. Wytrzyj dokładnie okolice wycieku i sprawdź konkretnie skąd cieknie Tak uszczelniacz silnika. Dodatek do oleju typu liqui moly ol verlust. Wyciek z okolic chłodnicy oleju.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 6 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2021 Znam te specyfiki z półek sklepowych. Na pewno mają jakiś wpływ na olej. Dolanie płynu zwiększy na pewno ilość oleju w układzie . A cena tyle co nowa uszczelka . Ja bym się w takie rzeczy nie bawił. Co prawda zaufanie do liqui mam spore ..... Ale co markowa uszczelka to uszczelka . Okolice chłodnicy , może kapac z pokrywy , zdiagnozuj gdzie konkretnie leci i sam podejmiesz decyzję.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 6 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2021 4 godziny temu, [email protected] napisał: Tak uszczelniacz silnika. Dodatek do oleju typu liqui moly ol verlust. On poprawia tylko sparciałe uszczelki gumowe szczególnie simmeringi U mnie np.zadziałał Valvoline Max Live z takim właśnie dodatkiem . Ale miałem wyciek prawdopodobnie na wale pod kołem zamachowym. Po dwóch wymianach oleju silnik suchy. Ale uszczelki typu plaskiego dociśnięte na łączeniu chyba nie da rady   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 6 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2021 24 minuty temu, adam1954 napisał: On poprawia tylko sparciałe uszczelki gumowe szczególnie simmeringi U mnie np.zadziałał Valvoline Max Live z takim właśnie dodatkiem . Ale miałem wyciek prawdopodobnie na wale pod kołem zamachowym. Po dwóch wymianach oleju silnik suchy. Ale uszczelki typu plaskiego dociśnięte na łączeniu chyba nie da rady Ok, to postaram się lepiej zdiagnozować miejsce wycieku. Tak jak pisałem uszczelki chłodnicy oleju mam komplet nowych, nie są stare.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 6 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2021 Ale może jakaś felerna się trafiła, Przy montażu może coś nie tak poszło, różnie bywa. Kontrola najwyższą formą zaufania   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 21 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2021 Cześć, wszedłem pod auto i faktycznie chłodniczka oleju poci się od spodu i kapie delikatnie na wydech pod silnikiem. Spróbowałem na szybko silikonem wysokotemperaturowym od zewnątrz wysmarować, sprawdziłem znowu po tygodniu, ale nadal kapie...chyba nie obędzie się bez wymiany uszczelki   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 21 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2021 Jakby robili takie silikony na wszystko, to by warsztatów nie było. Na drugi raz obejrzyj si,e za reinzosilem, a nie jakimś wynalazkiem na 300 stopni. Wiesz jaką ma temperaturę strona wydechowa głowicy? na pewno nie 300. Mi nieraz pokazuje 890 a ja mam temperaturnik tuż za turbiną.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 25 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2021 W dniu 21.11.2021 o 17:19, ja37 napisał: Jakby robili takie silikony na wszystko, to by warsztatów nie było. Na drugi raz obejrzyj si,e za reinzosilem, a nie jakimś wynalazkiem na 300 stopni. Wiesz jaką ma temperaturę strona wydechowa głowicy? na pewno nie 300. Mi nieraz pokazuje 890 a ja mam temperaturnik tuż za turbiną. Ja nie mam problemów z wydechem. Chłodniczka jest 20cm nad wydechem i się poci trochę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.