Skocz do zawartości

filtr stożkowy


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

A no właśnie

 

 

PO włożeniu C30SE do omegi pozostaje kwestia filtra powietrza. Nie mam nic przeciwko zwykłej puszcze powietrza ale znowu trzeba spawać, kombinować itp. a nie chce mi się tego robić i tak sobie myśle może stożek...

 

nie licze na żadne przyrosty mocy, po prostu chce mieć wygodny dostęp i nie kombinować zbyt dużo. Macie jakieś doświadczenia ze stożkiem? Jak się z tym jeździ.. trwałość jakieś negatywy...

 

czy nadaje sie do gazu?? do sekwencji??

 

narak

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 81
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Miałem to przy golfie i do gazu nie polecam :roll: co prawda miałem 2gen ale jakoś mi ten cyrk nie odpowiada :roll:

 

Po za tym jeździ sie normalnie troche silnik buczy głośniej po za tym żadna rewelacja, co jakiś czas zamiast go wymieniać trzeba uprać i namoczyć w olejku :cry:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie spróbujesz, to sie nie przekonasz, bo z tego co widzę to chyba niewielu miało doświadczenia z takim filtrem (a może nie chcą się wypowiadać??)

Skoro nie masz dokonanych jeszcze przeróbek pod filtr, to co ci szkodzi założyć stożek? Ponosisz tylko koszt filtra, a jeżeli nie zda on rezultatu, to wtedy kombinujesz z właściwą puchą.

A to, że jak napisał kol. Robo, żadna rewelacja a jedynie głośniej chodzi i troszkę więcej zabiegów serwisowych filtra jest... Omega jest nieźle wyciszona więc w środku nie będzie bardziej przeszkadzać, a dźwięku 6-cylindrowca nic nie zastąpi :roll:

No chyba że masz gaz i może nie chcieć banglać razem, to wtedy sam rozważysz, czy dalej kombinować ze stożkiem, czy jednak wprowadzić modyfikacje dla standardowej puchy.

 

pp

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tak jak mówie, żeby zamontować oryginalną puszke z omegi to trzeba wycinać mocowania puszki omegi B z karoserii, wspawywać te z omegi A, które już mam, lub wogóle kombinować po swojemu. Mało tego jest mało miejsca więc każdorazowa zmiana filtra lub ściągnięcie to będzie klnięcie i makabra. Ale co najgorsze, dolną częśćpuszki trzeba byłoby obciąć a później ją łatać, spawać no nie wiem... bez sensu.. nie chce mi się po prostu.... za 40 zł mam filtr który będzie jeździłi jeździł a jedyne co musze zrobić to go podpiąć pod przepływke....

 

Ze stożkami jest różnie... zawsze jest basowo bardziej ale to normalne.... przyrost mocy.. może być lae nie wolno się na to nastawiać chyba że się kupi KNa z dolotem gdzie pisze CERTIFIED + 10hp, bo takie zestawy mają. Można przez to stwierdzić że prawidłowe założenie i kombinowanie może tam dać z 5 koni, ale ja mam to w dupie, ponadto też wam nie powiem jaka jest różnica na zwykłym filtrze i stożku na tym 3.0 bo po prostu nie mam z nim aż tak dużo doświadczenia.. zawioze samochód kumplowi to mi powie....:roll:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem zalozenie stozka nic nie da na mocy ale jak juz piszesz ze nie na tym ci zalezy :roll: mysle ze nie powinno byc poblemu tylko na pewno wiecej syfu sie dostanie przez taki stozek :roll:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a z tym się akurat nie zgodze, stożki ne odbiegają niczym jeśli chodzi o szczelność od zwykłych filtrów, wina jest w tym że u nas ludzie nie mają zwyczaju moczyć ich w specjalnych olejach do tego przystosowanych...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo u nas stozki przede wszystkim zakladaja półmózgi ktore wierza ze daja one przyrost mocy +10hp lecz niestety na tym ich wiedza(?) sie konczy :roll:

wiadomo czyscic trzeba moczyc trzeba i wtedy jest szczelny

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj kolego ROX troszke z tymi półmózgami to przesadziłeś :roll: Ja tam mam stożek założony i chociaż nie na jakimś specjalnie dedykowanym dolocie dla Caluchy, ale metodą prób i błędów jednak założyłem go w odpowiednim miejscu i powiem szczerze że tylko sie nakombinowałem ze skracaniem i wydłużaniem dolotu a najbardziej odpowiednia długosć dolotu to założenie go 10 cm od przepływomierza, a przepływomierz w orginalnym miejscu :cry: Może i nie daje to żadnej dodatkowej mocy, ale autko zdecydowanie szybciej reaguje na wciśniecie pedału gazu :roll:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności