Gość Makareira Opublikowano 4 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2022 Witam serdecznie! Mam ogromny problem wymieniłem słupek 1.3 cdti DTJ na DTH powiedziano mi że nie będzie problemu… bo słupki są „praktycznie” te same. No ale jednak , został uzbrojony na starych podzespołach. Był problem z rozrusznikiem, nie kręcił. To już ogarnięte. Teraz chodzi o zapłon czy słupek który pracował na innym sterowniku może odmówić posłuszeństwa?. może ktoś coś podpowie, Ustawienie zapłonu, sterownik ECT?? czy ktoś może miał już taką sytuacje.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 4 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2022 (edytowane) dwumas? ktory został załozony? błedy jakie są czujnik wału zmieniony był ? i wałka rozrządu?dlaczego rozrusznik nie krecił? co mam rozumiec przez stwierdzenie >>czy słupek który pracował na innym sterowniku może odmówić posłuszeństwa?. ze sterownik tez był zmieniany? cos jest zle złozone co wplywa na czas wtrysku lub problem z podawaniem paliwa ...cisnienie na listwie robi podczas krecenia? błedy jakie są najwazniejsza sprawa. sprobowac mozna na plaka w ostatecznosci moze sie okazac ze problem z rozrzadem jest .... Edytowane 4 Lutego 2022 przez mati11294   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Makareira Opublikowano 4 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2022 Tak jak napisałem, goły słupek DTH uzbrojony na częściach DTJ, wszystko łącznie ze skrzynią i dwumasa, sterownik również DTJ. A mi chodzi o to, czy to ma znaczenie że słupek był zestrojony pod komputer DTH? (Jakieś różnice poza turbo ze zmiennym geo) Komputer nie wyświetla błędów, taki psikus. jestem w kropce bo pompa ciśnienie podaje pięknie. Rozrusznik zaczął działać po zmianie pokrywy zaworów, vacum i pompy. Obecnie Corsa, od 2 dni stoi w warsztacie. Mechanik nawet obstawiał rozrząd i kąt zapłonu próbowali go ustawić jakąś dziwną metodą i nie wie na czym stanęło. Mi po prostu chodzi o podobny przypadek, czy ktoś miał taka akcje/sytuacje ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 5 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2022 Nie ma znaczenia że z dth ... różnią się jeszcze tłoki . Mają dodatkowe kanały olejowe ( w celu chłodzenia denka tłoka) także wyjdzie na +. Ale coś już widać że jest nie tak z tym słupkiem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Makareira Opublikowano 6 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2022 Kurde, kompresje trzyma, ciśnienie paliwa jest i oczywiście brak tego zapłonu, liczę na tych specjalistów może ustawią ten rozrząd jak trzeba oraz kąt zapłonu i ruszy!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 6 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2022 Kurde, klekot dla mnie czarna magia jest, ale czymam kciuki, coby zadziałało. Benzyna jest łatwiejsza w obsłudze, miałem motorek 8V który działał na osprzęcie i komputerze z 16V i nie było kłopota. Ale to były silniki z lat 90, które po prostu miały działać. Jak nie masz co robić przy śniadaniu, to poczytaj historię foruma   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 6 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2022 W jaki sposób ustawiali kąt zapłonu ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 6 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2022 Przecież ten silnik jest common rail... a pompa pędzona jest z wałka. Jaki kąt zapłonu? To nie jest rotacyjna pompa jak w starym 1,9tdi. O czym Wy piszecie? Blokada wału, blokada wałka, nowy rozrząd i leci. Żadne ustawianie kąta czegokolwiek. Coś ktoś nie przykręcił (oczko masy na przykład) albo rozrząd jest źle ustawiony. Zobaczyć czy pali na plaku. Jak pali, to problem paliwa (czujnik jakiś, pomylone przewody paliwowe itp). Jak nie pali to mechanicznie coś jest zjebane. Tak ja uważam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 6 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2022 Godzinę temu, ArKos napisał: Przecież ten silnik jest common rail... a pompa pędzona jest z wałka. Jaki kąt zapłonu? To nie jest rotacyjna pompa jak w starym 1,9tdi. O czym Wy piszecie? Blokada wału, blokada wałka, nowy rozrząd i leci. Żadne ustawianie kąta czegokolwiek. Coś ktoś nie przykręcił (oczko masy na przykład) albo rozrząd jest źle ustawiony. Zobaczyć czy pali na plaku. Jak pali, to problem paliwa (czujnik jakiś, pomylone przewody paliwowe itp). Jak nie pali to mechanicznie coś jest zjebane. Tak ja uważam. Dlatego zapytałem w jaki sposób to robili. Pomijając fakt pomylonego nazewnictwa . Być może mechanik nie wie co robi i kit ciśnie , właściciel powinien zadać mu to same pytanie, w jaki sposób to robili Jeśli kręcił pompa wysokiego ciśnienia lub szyna licząc na jakiś efekt to delikatnie powiedziawszy pokręcił bym mu jajami   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.