Gość Milek Opublikowano 12 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2022 (edytowane) Witam. Mam Astrę MKV 1.3 Diesel. Po około 40 minutowej jeździe autostradą (70 mil na godzinę) włącza się lampka(żółty kluczyk) i pojawia się hałas, jakby wyrczenie. Hałas jest intensywniejszy podczas zwalniania lub hamowania. Samochód nie traci mocy. Gdy zwolnię do 50 mil na godzinę problem po pewnym czasie znika. Komputer nie pokazuje błędu. Czy ktoś ma jakieś sugestie co to może być lub jak sprawdzić co hałasuje? Pozdrawiam. Edytowane 12 Lutego 2022 przez Milek   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/94155-pomara%C5%84czowy-kluczyk-i-ha%C5%82as-po-d%C5%82u%C5%BCszej-je%C5%BAdzie-na-2-ty%C5%9B-obrotach/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 12 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2022 Musisz odczytać wtedy kiedy się pokaże   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/94155-pomara%C5%84czowy-kluczyk-i-ha%C5%82as-po-d%C5%82u%C5%BCszej-je%C5%BAdzie-na-2-ty%C5%9B-obrotach/#findComment-746215 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan_wAZOn Opublikowano 13 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2022 (edytowane) mała uwaga; czytając opis silnika oraz widząc zdjęcie obrotomierza - to autor tematu raczej nie ma Astry V - prawdopodobnie jest to Astra J czyli IV generacja... edit - po dokładniejszym obejrzeniu foto - te wskaźniki to chyba nawet Astra H... może się autor wypowie konkretniej - przynajmniej rocznik auta poda; Edytowane 13 Lutego 2022 przez pan_wAZOn uzupełnienie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/94155-pomara%C5%84czowy-kluczyk-i-ha%C5%82as-po-d%C5%82u%C5%BCszej-je%C5%BAdzie-na-2-ty%C5%9B-obrotach/#findComment-746241 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 13 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2022 W Anglii inaczej liczą MK. Tam Kadett to była Astra. Pasuje to MK5 do Astry H, bo 2 modele Kadetta to MK1 i 2, Astra F to MK3, Astra G to MK4 i Astra H to MK5. Astra K to byłoby u nich MK7. Nie tylko kierownice po złej stronie mają   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/94155-pomara%C5%84czowy-kluczyk-i-ha%C5%82as-po-d%C5%82u%C5%BCszej-je%C5%BAdzie-na-2-ty%C5%9B-obrotach/#findComment-746245 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan_wAZOn Opublikowano 13 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2022 racja dopiero po napisaniu posta skojarzyłem, że w GB Kadett to też Astra była   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/94155-pomara%C5%84czowy-kluczyk-i-ha%C5%82as-po-d%C5%82u%C5%BCszej-je%C5%BAdzie-na-2-ty%C5%9B-obrotach/#findComment-746249 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Milek Opublikowano 13 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2022 Tak, tak. Astra rocznik 2007 MK5 (H)kombi. Silnik 1.3 diesel.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/94155-pomara%C5%84czowy-kluczyk-i-ha%C5%82as-po-d%C5%82u%C5%BCszej-je%C5%BAdzie-na-2-ty%C5%9B-obrotach/#findComment-746296 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 13 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2022 A czym próbowałeś sprawdzić błędy ? Szczerze powiedziawszy po pojawieniu się ikony jeszcze nie spotkałem się aby błędy nie wyskoczyły.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/94155-pomara%C5%84czowy-kluczyk-i-ha%C5%82as-po-d%C5%82u%C5%BCszej-je%C5%BAdzie-na-2-ty%C5%9B-obrotach/#findComment-746297 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 14 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2022 Jak znam życie to nie sprawdzał.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/94155-pomara%C5%84czowy-kluczyk-i-ha%C5%82as-po-d%C5%82u%C5%BCszej-je%C5%BAdzie-na-2-ty%C5%9B-obrotach/#findComment-746333 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Milek Opublikowano 18 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2022 Mechanikom udało się znaleźć przyczynę. Czujnik temperatury od systemu chłodzenia podawał błąd, został wymieniony razem z urządzeniem z którego wyciekał płyn chłodniczy. Halas powodował wentylator który miał zużyte łożyska. Wszystko wymienione. Dziękuję za odpowiedzi. Znalazłem takich mechaników, którzy chcieli przejechać się samochodem żeby sprawdzić. Wierzcie mi lub nie jakieś półtora roku mi to zajęło. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/94155-pomara%C5%84czowy-kluczyk-i-ha%C5%82as-po-d%C5%82u%C5%BCszej-je%C5%BAdzie-na-2-ty%C5%9B-obrotach/#findComment-746533 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 18 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2022 To podaj w polecanych warsztatach gdzie są tacy mechanicy aby inni mogli skorzystać z ich usług. Masz lokalizację UK. Więc pogadam z naczelnym adminem czy da się wpisać UK do działu https://forum.opel24.com/forum/136-warsztaty-samochodowe/ Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/94155-pomara%C5%84czowy-kluczyk-i-ha%C5%82as-po-d%C5%82u%C5%BCszej-je%C5%BAdzie-na-2-ty%C5%9B-obrotach/#findComment-746535 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.