Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cena 2,5? Czy już popyt napędził koniunkturę ?

 

Tak jak pisałem wcześniej, 2500 ale netto niestety

 

  • 2 tygodnie później...

Czy po przeprogramowaniu modułu BCM przez kolege @k.saski lub @Wolter problem z cofaniem się przebiegu auta i komunikatem o systemie antykradzieżowym z perspektywy czasu powrócił?

 

Kolega @k.saski po wykonaniu usługi jest zadowolony wszystko działa OK i poleca ElektroGM . Widziałem, ze firma ogłaszała sie ,  że teraz można  wysłać sam moduł  do naprawy .

 

Pod koniec maja miałem usuwaną usterkę i od tego czasu nie miałem już problemu. 

 

w każdym roczniku był ten moduł tak fatalny? Gdzieś wyczytałem, że przed 2015 podobno jest ok?

 

  • 1 miesiąc temu...

Szymon, pokaż mi post, w którym Wolter napisał taki elaborat.

Próbujesz nas/jego oszukać?

 

Może na drugi raz patrz i czytaj i rozum, co klikasz.

 

 

  • 8 miesięcy temu...

Witam jako świeży posiadacz Mery z 2016r też u mnie wystąpił ten błąd i trafiłem na ten temat.

Z początku myślałem że to wina kluczyka, ale nie miałem jeszcze okazji sprawdzić drugiego klucza czekam aż błąd znów się pojawi i zobaczę czy zapasowym odpalę.

W tygodniu będę dzwonił do ElectroGM zapytać co i jak z terminami i jakie koszty bo mam do nich ponad 300 km więc szykuje się większa wyprawa i fajnie jakby dało rade na miejscu to ogarnąć.

 

Jakich jeszcze ciekawych niespodzianek mogę się spodziewać po Merivie?

Edytowane przez Mario007

 

Witam, problem na pewno wystąpi i żaden kluczyk zapasowy nie pomoże. Po zdjęciu klemy cofnie się licznik do stanu sprzed komunikatu. Moduł można wysłać do naprawy nie trzeba jechać  a firmy które to robią mieszczą się w okolicach Rzeszowa.   W ElektroGM można tez nabyć taki moduł ostatnio widziałem na allegro chyba 4 tys zł ale to pewnie naprawiony układ (poprzez zmianę oprogramowania  bo tak to naprawiają) . Inne usterki Mery to przecieki z układu chłodzenia które wynikają z temperatury silnika która jest utrzymywana nie 90 stopni jak pokazuje zegar ale coś koło 100 (wszystkie OPle tak maja )  no i to powoduje wyższe ciśnienie w układzie. Więc jak zacznie znikać płyn ze zbiornika to trzeba dokładnie obejrzeć gdzie przecieka i nie stresowac się ze to uszczelka pod głowicą.  Sam zbiornik wyrównawczy też już wymieniłem (oprócz tego króciec plastikowy i złączkę przy ogrzewaniu reduktora  gazu  . Padają też tylne zaciski hamulcowe jak coś zacznie piszczeć i nie wiadomo co to piszczy to zacisk . Trzeba je wymieniać na nowe .Poza tym wszystko u mnie działa OK auto jest na gazie fabrycznym pali srednio 7,5 litra gazu bardzo dobrze się jeździ wygodne i silnik jest OK tylko olej trzeba wymieniać co 10-max 15 tys. bo pada turbina ale tak jest we wszystkich turbo.

 

@Wolter dzięki za odpowiedź.

Jeśli chodzi o ElectroGM dziś dzwoniłem cena 2500 chyba netto znalazłem też inne ogłoszenie na olx z Rybnika za 1500 z fakturą lub paragonem i zamierzam się tam udać w tym tygodniu.

 

Co do grzania się układu chłodzeniu już mi temat znany z forum Astry J i przymierzam się do zrobienia jednego z patentów tam polecanych bo czuć nie fajny zapach po zgaszeniu nagrzanego auta, a póki wszystko jeszcze suche lepiej zapobiegać niż naprawiać 😅

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności