Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Hej. Możesz mieć tylko błąd P1482 . Ja miałem tylko to . Opis 

P1482
Kontrola temperatury 2 stopień wentylatora chłodzenia silnika zbyt duża C-004
P1482
Układ sterowania wentylatora chłodzenia silnika otwarty 2 B-004
P1482
Układ sterowania wentylatora chłodzenia silnika otwarty 2 C-004
P1482
Napięcie obwodu sterowania wentylatorem 2 za duże chłodzenia silnika B-004
P1482
Napięcie obwodu sterowania wentylatorem 2 chłodzenie za mały silnik B-004

Sprawdź najpierw czy wentylator włączy się samoczynnie . U mnie wywalało błąd silnika jak miał się włączyć wentylator na chłodnicy przy odpowiedniej temperaturze. Jak ostygł  błąd znikał z deski i było normalnie. 

Sprawdzi daj znac

 

2 godziny temu, Przemo1983 napisał:

Przed naprawa potrafił przygasać, palił na 3 gary wentylator nie chodził na 2 biegu. Ogólnie cuda były.

U mnie wszystko działało jak powinno . Żądnych błędów ,CHECK czy coś innego. Może dlatego że mam 1.4 a Ty 1.6 .

Szkoda że nie masz opcoma na stałe bo teraz mógłbyś pokazać że działa wentylator na 2 biegu (nagrać film) .

2 godziny temu, Przemo1983 napisał:

Sprawdź najpierw czy wentylator włączy się samoczynnie

Włącza się obecnie na 1 biegu gdy osiągnie temperaturę . Wcześniej przed wymianą rezystora działał TYLKO 3 bieg.

 

Zasada jest chyba ta sama  we wszystkich oplach odpala mi na pierwszym biegu wiatrak i dopiero po jakiejś chwili przechodzi na drugi bieg . Załącza mi się dopiero jak mam na zegarze powyżej 90 stopni jak stałem w korku to było słychać jak zmienia obroty na większe . To zależy od temperatury silnika jakie obroty . Z tego co pamiętam muszą być chyba 2 przekaźniki załączone 1oraz 2 dla 2 biegu, ale pewności nie mam. 12-15-33-opel_5857634.thumb.jpg.e3f1d13623a13c5462a429095b763034.jpg

A tam masz schemat mojej klimy 

 

Ale skoro nie ma błędów to nie ma czego szukać w sterowniku itp. U Ciebie były błędy. U mnie w ogóle.

Na chwilę obecną jestem zadowolona że działa ten 1 bieg bo nie czuć tak obciążenia silnika jak działa klima.

Nie staję w korkach gdyż poruszam się po małych miastach a tam ruch płynny.

Poczekajmy na upały wówczas może coś zauważę .

 

Ja mam taki silnik

11-17-54-ca9892f3-ea74-4032-b3ac-af1336664ece.jpg.1383f26d97854dc7e0a6fe6d698dd627.jpg

Ja sprawdzałem u siebie to odpaliłem opla i czekałem aż się osiągnie temperaturę . I najpierw był 1 bieg pracował  i błędu nie było ale parę minut później gdy powinien być 2 bieg wyskakiwał błąd silnika na desce . Spróbuj też tak zrobić . Jak odbierałem auto to pokazał mi mechanik że działa normalnie wentylator na 3 biegach . A sterownik robiłem 1.5 miesiąca temu.

Tak jest najprościej sprawdzić pracę wiatraka . Ale podczas jazdy wiatrak od klimy nie chodzi . Tylko na postoju .

 

20200224_124707.thumb.jpg.d40c0f1c00e090e6aa1b0c2a3fe0e8f0.jpg

 

Trochę mokry po myjni gdy otworzona była maska aby fotę zrobić..

 

Ja wiem jak wgląda mniej więcej silnik 1,6 .

 

Trzeba opla odpalić i czekać aż osiągnie temperaturę do załączenia wiatraka  na 1 biegu i czekać aż będzie 2 bieg .

Będzie wiadomo jak będzie chodził silnik i będzie pracował wiatrak bez błędu na desce to znaczy że jest wszystko ok i niema czego szukać. 

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności