Skocz do zawartości

Opel corsa , 4000 obrotów kontrolka trakcji


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Miał może ktoś taki problem , bo ręce już opadają 😔 jadąc czy też na postoju wystarczą 4000 obrotów i zapala się kontrolka trakcji i przez chwilę miga  check engine . Wymienione cewki, świece , pompa absu , czujnik w kole , sterownik silnika. Zostało jeszcze cim , bcm lub gdzieś kabel ale to już też było sprawdzane przez elektromechanika . Jedyne co się dowiedziałam że skrzynia biegów nie jest oryginalna ale czy to ma wpływ ? Lepszy komputer wywalił bardzo dużo błędów. Dodam zdjęcie które zdążyłam zrobić 

Screenshot_2023-07-09-16-09-09-188_com.whatsapp.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin, ok.

Ale.

To kamili zależy na pomocy, a nawet nie wiadomo, jaki motor ma.

A zdjęcie dodała dla dalekowidzów.

To nam ma być łatwiej, prawda?

jeszcze mi na PW  pisze, jaki to ona ma silnik, jakby w profilu nie mogła podać, albo choć w temacie napisać.

Baby też muszą być ogarnięte, a nie tak jak tu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze ale jeśli pan chce pomóc to mogło obyć się bez takiego komentarza . Ile wiem ile znam tyle pisze . Przecież nie robię tego specjalnie 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam że na ostatnim podpięciu do komputera wyskoczyło dużo błędów ,,u,, czyli właśnie te z modułu bcm . Było tam między innymi lusterka , szyby itd czyli typowe dla tego modułu ale wszystko działa prawidłowo . Jedynie wyświetla się kontrola trakcji. Żadnych innych problemów nie ma . Kilku mechaników się poddało dlatego piszę tutaj mając nadzieję że ktoś natknął się na podobny problem 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że bez podpięcia w czasie rzeczywistym nic nie zdziałamy.

Żary, czyli śląsk.

http://opelford.pl/

 

Tu polecam.

 

Pomyliłem się, śląsk, to żory.

Szukaj ogarniętego elektronika i tyle.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może też być problem z kabelkami - bo skoro piszesz że dużo błędów to może być że któryś z przewodów elektrycznych ma przerwę w izolacji,  ale czasem  coś przebije się przez śniedź i daje sygnał ciągłości.

Jak Grzegorz radzi poszukaj dobrego elektromechanika.

W Zafirze "B" córki - wymienione zostało 10 przewodów do ECU bo kilka razy autko normalnie zgasło na drodze - świeciło ESP na blacie i więcej różnych błędów, oraz światła "STOP" po przekręceniu stacyjki na zapłon bez naciskania na pedał hamulca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności