Skocz do zawartości

1.7 nie chodzi na dwa cylindry


Norbi533

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie niedawno kupiłem astre j 1.7cdti 110ps

dzisiaj podczas jazdy stracił moc

w kompie brak błędów auto nie chodzi na 3i4 cylinder.

bledy pojawiają się dopiero jak odetnie kabel zasilający wtryskiwacz 3lub 4 ale nie zmienia to pracy silnika 

cylinder 1 i 2 normalnie pracuja

na fb już mi pisali ze typowa bolączka astry czyli wypalenie uszczelki między cylindrami 3a 4 czy to mozliwe

auto nie dawało żadnych oznak lejących wtrysków zero dymu normalnie odpalali miało moc aż coś się stało podczas jazdy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Marcin 83 napisał:

Pomiar kompresji prawdę powie 

 

 

No są dwie wersje albo kompresja w co trochę dziwne aby dwa cylindry na raz a druga to letnie paliwa które zabiło wtryski bo auto stało kilka dni jak zaczęły się mrozy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Norbi533 napisał:

albo kompresja w co trochę dziwne aby dwa cylindry na raz

Serio? A nigdy nie spotkałeś uszczelki walniętej między cylindrami? Bo ja mnóstwo razy. 1-2, 2-3, 3-4. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, ArKos napisał:

Serio? A nigdy nie spotkałeś uszczelki walniętej między cylindrami? Bo ja mnóstwo razy. 1-2, 2-3, 3-4. 

 

 

Póki co w żadnym z aut nie miałem jeszcze problemów z uszelka i już mi ktoś pisał ze może być taka opcja ze poszła uszczelka między cylindrami 3i4 tylko zastanawia mnie dlaczego w kompie jest brak jakich kolwiek błędów.

Mechanik który serwisował auto zakłada uszkodzenie wtryskiwaczy przez parafinę która mogła być jeszcze z letniego paliwa.

auto stało jak przyszły większe mrozy bo jeździłem quattro a jak było potrzebne to padło po przejechaniu kilkunastu km.

z drugiej strony wiem ze jak wtryski leja to auto daje oznaki większe spalanie albo kopcenie czy szarpanie, bo zakładam uszkodzenie uszczelki było przyczyna lejącego wtrysku?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej uszkodzenie uszczelki było skutkiem lejących wtrysków . Choć nie musiało . Jakiekolwiek korekty się pokazały na kompie z wtryskiwaczy 3,4? Po osłuchaniu stetoskopem słychać jakieś zadziałanie ? Tyle bez rozbierania można sprawdzić. Ewentualnie pokrywa w górę i podmienić choć jeden wtryskiwacz. Lub wyciągnięcie wtryskiwacza i oddanie do sprawdzenia. Tam u Ciebie siedzą chyba regenerowalne . Moczenie nie zawsze jest skuteczne , to już nie są wtryski jak kiedyś .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności