Skocz do zawartości

Gość RODI86

Rekomendowane odpowiedzi

to znaczy że jej wcale nie powinno słychać? na biegu jałowym jak daje ostro gazu nie słychać jej tylko pod czas jazdy jak dochodzi do 4tyś obrotów to odzywa się ale nie gwiżdże mocno

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 32
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

to znaczy że jej wcale nie powinno słychać? na biegu jałowym jak daje ostro gazu nie słychać jej tylko pod czas jazdy jak dochodzi do 4tyś obrotów to odzywa się ale nie gwiżdże mocno

ciężko mi określić nie słysząc tego .. może udało Ci się poskładać całkiem sensownie .. i wszystko będzie OK :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

treoszke zawsze kazda gwiżdze. Chyba ze skuteczniezaglusza silnik i wydech.

na ciepłym silniku dobra nowa turbosprężarka z silników 1.7 nie gwiżdże .. Opel skutecznie takowe wyłapuje .. :) .. delikatny gwizd jest wtedy niesłyszalny w kabinie :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbinke praktycznie wcale nie słychać delikatnie w końcowych obrotach jak się wsłucha dobrze pod czas jazdy

 

na biegu jałowym bawiąc się gazem nie słychać jej ale autko ma dużo więcej mocy niż miał na starej turbinie a stara miała spore luzy

 

jedyny problem który kazano mi pilnować to czy luz się nie będzie zwiększał i olej jak będzie go ubywało to turbina do wywalenia bo autko nie brało nigdy mi oleju

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

jedyny problem który kazano mi pilnować to czy luz się nie będzie zwiększał i olej jak będzie go ubywało to turbina do wywalenia bo autko nie brało nigdy mi oleju

ktos kto Ci to doradził miał rację .. olej w układzie dolotowym nie wróży nic dobrego .. ani dla silnika ani dla turbiny, która go przepuszcza .. powodzenia

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalezy ile tego oleju tam jest. Nawet nowe turbo puszcza nieco oliwy.

to nie turbina puszcza olej .. tylko olej dostaje się do układu z odpowietrzenia skrzyni korbowej .. gdyby olej dostawał się z turbiny, to zawsze byłoby go sporo, ponieważ olej dostarczany jest pod ciśnieniem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o ile dobrze pamiętam to gdy rozebrałem swoją turbine to w koło obudowy tam gdzie jest wirnik było sporo oleju w tej drugiej mniej ale też było na to chyba nie ma mocnych w tym miejsc

 

ale różnica jest duża po wymianie moja miała spore luzy i powyginane łopatki wymyłem intercooler benzyną bo tam też było sporo oleju i śmiga

Edytowane przez RODI86

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o ile dobrze pamiętam to gdy rozebrałem swoją turbine to w koło obudowy tam gdzie jest wirnik było sporo oleju w tej drugiej mniej ale też było na to chyba nie ma mocnych w tym miejsc

 

ale różnica jest duża po wymianie moja miała spore luzy i powyginane łopatki wymyłem intercooler benzyną bo tam też było sporo oleju i śmiga

i dobrze zrobiłeś .. luz na turbinie .. zarówno osiowy jak i promieniowy świadczą o zużyciu turbiny.

Edytowane przez grzes08
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności