Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Filtr Cząstek stałych ''Błąd Wewnętrzny''


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#11 OFFLINE   kamil1986

kamil1986
  • Użytkownik
  • 89 postów
  • Model:Opel Insignia
  • Silnik:2.0160KM
  • Nadwozie:Sedan
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 30 lipiec 2017 - 21:16

Dziękuje  za odpowiedz dodam że ostatnio pokonuje głownie krótkie odcinki i zaniedbałem temat dpfu, jutro jade szukac kogos kto bedzie mogł wypalic mi go pod kompem a czy warto kupic środek czyszczący dpf  i wlac do zbiornika paliwa może wtedy się wypali bez uzucia kompa ?


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#12 OFFLINE   kicaj

kicaj
  • Moderator
  • 8939 postów
  • Lokalizacjajest B/DE, było HH/DE
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:F34
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 31 lipiec 2017 - 00:20

Wyszedł ci błąd czujnika ciśnienia od dpfa, to nie wiesz czy on dobrze wskazuje. Najpierw naprawić, potem wypalać...

Sent with handy.
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#13 OFFLINE   kamil1986

kamil1986
  • Użytkownik
  • 89 postów
  • Model:Opel Insignia
  • Silnik:2.0160KM
  • Nadwozie:Sedan
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 31 lipiec 2017 - 16:35

Filtr wypalony wyglądało to groznie mechanik  twierdzi że najlepiej go wyciąć jutro zmieniam olej


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#14 OFFLINE   kicaj

kicaj
  • Moderator
  • 8939 postów
  • Lokalizacjajest B/DE, było HH/DE
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:F34
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 31 lipiec 2017 - 16:49

Kolejny który nie myśli tylko idzie na skróty... A potem nie da się za takim autem jechać bo dymi jak stuletni traktor.
Mechanik nie powiedział czemu się filtr zapycha? Nie prościej to naprawić?


Sent with handy.
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#15 OFFLINE   kamil1986

kamil1986
  • Użytkownik
  • 89 postów
  • Model:Opel Insignia
  • Silnik:2.0160KM
  • Nadwozie:Sedan
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 31 lipiec 2017 - 20:11

Niestety nie powiedział żeby to usunąć bo problem zaraz powróci ,nie chce tego robic wymienie olej i zmienie stacje paliw gdzie tankuje postaram się jezdzic jeszcze energiczniej co moge jeszcze zrobic zeby pomoc swojemu autu ?


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#16 OFFLINE   adam1954

adam1954
  • Moderator
  • 10995 postów
  • LokalizacjaOświęcim i okolice
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16XE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 31 lipiec 2017 - 20:16

co moge jeszcze zrobic zeby pomoc swojemu autu ?

 

Sprawdzić wtryskiwacze,turbinę ,EGR, kolektor ssący? 


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#17 OFFLINE   kamil1986

kamil1986
  • Użytkownik
  • 89 postów
  • Model:Opel Insignia
  • Silnik:2.0160KM
  • Nadwozie:Sedan
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 31 lipiec 2017 - 21:16

przeprowadzic diagnostyke komputerowa auta było to zrobione po wypalaniu żadnych błędów...


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#18 OFFLINE   adam1954

adam1954
  • Moderator
  • 10995 postów
  • LokalizacjaOświęcim i okolice
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16XE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 31 lipiec 2017 - 22:30

Nie chodzi o błędy.Chodzi o to jak pracują te elementy.

Poczytaj w internecie co ma wpływ na zatykanie sie DPF oprócz korków i krótkich odcinków.


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#19 OFFLINE   wesol

wesol
  • Zasłużony
  • 5472 postów
  • Model:Nie Opel
  • Silnik:ASZ+ i AUY++++
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 01 sierpień 2017 - 05:38

W zeszlym tygodniu bylem  u kolegi co prowadzi bardzo dobry zaklad mechaniczny. Samochodow na placu po 30 sztuk. Same jakies grube sztuki klasy takiej jak audiany a6 czy touareg itp roczniki po 2012 itp. Rozmawialem z nim bo chcialem go przekonac na jednomas w autach i mowi ze robi jak fabryka bo raz wymienial na Jm i klient potem psioczyl ze cos tam mu furkocze to sprzeglo.  Gadka byla tez o DPFach i mowi ze tez wycinki robil kilka razy ale generalnie zawsze namawia klienta by to naprawic. Zadne tam wiecenie w dpf zadne tam kastracje. Jeszcze mowi usuwa egr i na to jeszcze sie godzi ale sam mowil ze do dpfów beda ludzie wracac. Sam mam w touranie dpf i przelot prawie 300 tys i wszystko dziala ksiazkowo. Wypalanie co 360 km ale proces praktycznie nie zauwazalny ani wzrokowo ani sluchowo itp. Zadnych batorych wielkich za autem. Parametry, ja fabryka dala. 

Tu niech sprawdzi cisnienia bo czujnik roznicy cisnien lubi siasc ewentualnie wezyki od niego tez potrafia sie przyblokowac lub poprostu peknac. Paca turbo i wtryskow to kluczowa sprawa do psucia filtra dpf. 


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#20 OFFLINE   kamil1986

kamil1986
  • Użytkownik
  • 89 postów
  • Model:Opel Insignia
  • Silnik:2.0160KM
  • Nadwozie:Sedan
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 01 sierpień 2017 - 09:03

Dziękuje za odpowiedzi,pytam ponieważ nie jestem zwolennikiem wycinania dpfa a w moich stronach tylko to doradzają mechanicy,dzisiaj zmieniłem olej i filtr zamówiłem też srodek Firmy STP do DPFa ale najbardziej martwi mnie to że mechanik po podpięciu kompa stwierdził 76 % zapełnienia filtra DPF i sa nie wiem o co chodzi p wypaleniu auto jezdzi bez problemu a wartości zapełnienia DPFa wzrastają o co tu chodzi ?



  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież




Podobne tematy: Collapse