Skocz do zawartości

Filtr Cząstek stałych ''Błąd Wewnętrzny''


Gość maersk

Rekomendowane odpowiedzi

Gość kamil1986

Dziękuje za odpowiedz dodam że ostatnio pokonuje głownie krótkie odcinki i zaniedbałem temat dpfu, jutro jade szukac kogos kto bedzie mogł wypalic mi go pod kompem a czy warto kupic środek czyszczący dpf i wlac do zbiornika paliwa może wtedy się wypali bez uzucia kompa ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 26
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Kolejny który nie myśli tylko idzie na skróty... A potem nie da się za takim autem jechać bo dymi jak stuletni traktor.

Mechanik nie powiedział czemu się filtr zapycha? Nie prościej to naprawić?

 

 

Sent with handy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kamil1986

Niestety nie powiedział żeby to usunąć bo problem zaraz powróci ,nie chce tego robic wymienie olej i zmienie stacje paliw gdzie tankuje postaram się jezdzic jeszcze energiczniej co moge jeszcze zrobic zeby pomoc swojemu autu ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o błędy.Chodzi o to jak pracują te elementy.

Poczytaj w internecie co ma wpływ na zatykanie sie DPF oprócz korków i krótkich odcinków.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zeszlym tygodniu bylem u kolegi co prowadzi bardzo dobry zaklad mechaniczny. Samochodow na placu po 30 sztuk. Same jakies grube sztuki klasy takiej jak audiany a6 czy touareg itp roczniki po 2012 itp. Rozmawialem z nim bo chcialem go przekonac na jednomas w autach i mowi ze robi jak fabryka bo raz wymienial na Jm i klient potem psioczyl ze cos tam mu furkocze to sprzeglo. Gadka byla tez o DPFach i mowi ze tez wycinki robil kilka razy ale generalnie zawsze namawia klienta by to naprawic. Zadne tam wiecenie w dpf zadne tam kastracje. Jeszcze mowi usuwa egr i na to jeszcze sie godzi ale sam mowil ze do dpfów beda ludzie wracac. Sam mam w touranie dpf i przelot prawie 300 tys i wszystko dziala ksiazkowo. Wypalanie co 360 km ale proces praktycznie nie zauwazalny ani wzrokowo ani sluchowo itp. Zadnych batorych wielkich za autem. Parametry, ja fabryka dala.

Tu niech sprawdzi cisnienia bo czujnik roznicy cisnien lubi siasc ewentualnie wezyki od niego tez potrafia sie przyblokowac lub poprostu peknac. Paca turbo i wtryskow to kluczowa sprawa do psucia filtra dpf.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kamil1986

Dziękuje za odpowiedzi,pytam ponieważ nie jestem zwolennikiem wycinania dpfa a w moich stronach tylko to doradzają mechanicy,dzisiaj zmieniłem olej i filtr zamówiłem też srodek Firmy STP do DPFa ale najbardziej martwi mnie to że mechanik po podpięciu kompa stwierdził 76 % zapełnienia filtra DPF i sa nie wiem o co chodzi p wypaleniu auto jezdzi bez problemu a wartości zapełnienia DPFa wzrastają o co tu chodzi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności