Gość Marcin p Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 (edytowane) Witam. Mam problem z moją insignią a mianowicie leci olej z simeringu wału korbowego. Wymieniłem to na nowy ale po przejechaniu kilku kilometrów olej znowu się leje. Wypchnelo simering. Ponownie wymieniłem dokładnie go dobijając i ponownie po kilku kilometrach olej się leje. Dodam że olej filtr a nawet odma były wymienione. Miał ktoś taki przypadek??? Bo ja nie mam pomysłu już. Edytowane 23 Sierpnia 2017 przez Marcin p   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 No i co myślisz że mamy zgadywać jaki silnik? Na pewno masz dobry uszczelniacz? Wszedł do końca kielicha?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcin p Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 No i co myślisz że mamy zgadywać jaki silnik? Na pewno masz dobry uszczelniacz? Wszedł do końca kielicha? Silnik 2.0 cdti 130Km. Simering dobrze dobity. A uszczelniacz dobry na starym był numer a zresztą występuje tylko jeden. Ten jest od strony rozrządu   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Ciśnienie oleju mierzyłeś?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcin p Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Ciśnienie oleju mierzyłeś? Nie mierzylem. Myślę nad wymianą pompy olejowej.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Może być że jest wyrobiona.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcin p Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Myślałem też o zatkanych kanalikach olejowych ale chyba wtedy by pokazywalo że jest niskie cisnienie Pierwszy raz się spotykam że wyrzucilo simering.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Wytarty wał korbowy?Zaryzykowałbym zakup simmeringu mniejszego wewnątrz o 1mm.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Arek ale to by powodowało że mu zimmera wyciska z siedzenia na zewnątrz?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 W tym miejscu nie ma ciśnienia. Jak zajrzysz do wnętrza pompy, to przekonasz się, że na wale jest koło napędzane i kawałek dalej panewka, spod której olej wychodzi. Ale pod uszczelniaczem nie ma cisnienia - simmering nie byłby w stanie go utrzymać. Napędzane koło styka się z wałem wewnątrz, a ciśnienie wytwarzają zęby na zewnątrz. Tu masz pobieżny schemat: W kolorowo zaznaczonych miejscach leci olej. Zębnik od wewnątrz nie bierze udziału w dystrybucji oleju. Wyciek spod simmeringu to przepuszczanie oleju "luźnego" takiego samego, jak np. w wypadku simmeringu na półosi w skrzyni biegów. Jeśli wał będzie wytarty to jest możliwość, że warga sie po czasie wywinie - przecież od wewnątrz w simmeringu masz sprężynkę. No i ewentualność, że simmer jest firmy krzak i już na półce sklepowej był zjebany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi