ArKos Opublikowano 8 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 2016 rok. Modyfikacja? Zmiana oleju Na Dexos1 to modyfikacja?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan_wAZOn Opublikowano 8 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 Ponoć - powtarzam - ponoć (bo wiedzę czerpię jeno z forum) w rm2017 nastąpiła modyfikacja systemu smarowania. Z tego co wyszperałem wszystkie opisane w polskich internetach przypadki uwalonego tłoka w 1,4T dotyczyły lat produkcji 2015-2016, nie dotarłem do informacji o awarii w roczniku późniejszym. Tłok padał nawet przy przebiegu kilkunastu tysięcy km.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 8 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 Co się dziwić, jak księgowy/a steruje planowaniem i konstrukcją silników. Zobaczcie, że stare dobre silniki były jakoś inaczej liczone, papier, suwak logarytmiczny, rysunki techniczne ręczne, wytrzymałość materiałów, dodany "zapas" w razie "W". Zobaczcie silniki ze starej gamy c...ne/nz/xe/let Nawet dżaponia zrobiła fajny motor 2Jz, który fajnie się upala nawet w bentleyach. Tam brali poprawkę na zapas, teraz, CAD policzy "na styk". Teraz liczą komputery i CAD. Szkoda...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość artwit85 Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Panowie, zastanawiam się na Astra z tym silnikiem 1,4 125 czy warto? Czy lepiej sobie odpuścić? Auto nie będzie nowe czyli też już po gwarancji rocznik 2016?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Auto miało problem z pękaniem tłoka na 1 cylindrze. Miałem kilka takich przypadków - przebiegi śmieszne, od 25-60kkm. Wersji 150kM i 200kM nie miałem z tym problemem.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość artwit85 Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2020 A może dać sobie spokój i kupić Kia Ceed II polift 1,6 GDI z bogatej wersji?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2020 GDI wcale nie lepsze. Przede wszystkim droższe w utrzymaniu. I to sporo.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość artwit85 Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Mówisz o kosztach paliwa? Ogólnie Kia chyba ma dobre opinie w kwestii awaryjności albo mi się wydaje. Za ok. 50 tysięcy można kupić te auta z pogodnych roczników.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2020 20 minut temu, artwit85 napisał: Mówisz o kosztach paliwa? A tylko paliwo generuje koszty utrzymania? 21 minut temu, artwit85 napisał: Kia chyba ma dobre opinie w kwestii awaryjności albo mi się wydaje. No to kupuj. Tu forum Oplowskie, mało kto ma jakieś coś inne albo jest mechanikiem mającym jakieś tam rozeznanie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość artwit85 Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Orientujecie się czy te silniki 1,4 T od 2017 rzeczywiście są poprawione? Nie ma tam takich przypadków? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.