Skocz do zawartości

Vectra b problem z szarpaniem na postoju


Gość Damian5589

Rekomendowane odpowiedzi

Według Tisa to na słupku.

 

Ale weź dla sprawdzenia do brązowego przewodu dopnij przewód osobny i go zmasuj gdziekolwiek i wtedy pomierz jeszcze raz

post-37019-0-58258700-1516464497_thumb.png

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 74
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Gość Damian5589

dołożyłem dodatkową masę z aku napięce jest te same podczas krecenia chodziarz wzrosło do 10.4 v później sprawdzałem bez dodatkowej masy pokazywało takie same napiecie sadze że od ładowania aka bo ładuje ako

 

pompa paliwa załącza się podczas kręcenia możeliwe że ją przytarłem brakiem bezyny wcześniej i nie daje odpowiedniego ciśnienia ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Damian5589

podejrzewam to też ale w astrze f też kiedyś miałem problem paliwo dochodziło wszystko było ok ale pompa nie wytwarzała odpowiedniego ciśnienia

 

astra była jednopunktem a tu są wtryski i tam wlałem na gar troche paliwa chwycił a tu wlałem delikatnie paliwa dosłownie odrobine i nic nie chce zaskoczyć wgl...


A pompa z Astry G bd pasować do Vectry ?.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 bary powinno być.

Czyli pompy z wszystkich silników 16V począwszy od sic! 1,0 do 2,5 powinny pasować, od corsy A do zafiry B.

Kwestia mocowania - nowe są krótsze, ale da się zamontować.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Damian5589

Dzięki kolego ; ) Jutro podjade kupić pompe paliwa z astry g i przekaznik jeszcze jeden ; )

Edytowane przez Damian5589

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj raczej nie nic nie kupisz.

Możesz natomiast sprawdzić sam wydajność pompy przez zwarcie na ostro przekaźnika i puszczenie pompy na stałe.

Odpinasz wężyk zasilający listwę wtryskową ,wkładasz go do butelki 2 L i po puszczeniu pompy na ostro liczysz czas napełnienia butelki

 

ArKos kiedyś podawał instrukcję na forum Sam Naprawiam

Poszukaj

 

Znalazłem http://forum.samnaprawiam.com/brak-zasilania-pompy-paliwa-vt2812.htm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Damian5589

Dzięki ci wy jesteście niesamowici dzięki za wszelką pomoc

 

dostałem używkę za 50 zł z astry g trochę się różni ale zobaczymy ale najpierw sprawdzę wydajność swojej .

 

Swoją mam obecnie wyciągniętą sitko jest tak zasyfione że to mógł być jej koniec ;)


Powiem ci tak Adam sprawdziłem wydajność jednej i drugej pompy są tak jak pisał Arkos przekaznik zmieniony iskra jest paliwo na listwie wtryskowej też takim cypelkem sprawdziłem to wyleciało dość sporo kreceniem go zalewam ... nie wiem

ew listwa wtryskowa padła nwm sam już

nie wiem co jest grane

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sprawdził samą listwę razem z wtryskami.

Wyjąć listwę z wtryskami i odpiąć wtyk od cewki(Disa) i spróbować pokręcić rozrusznikiem.

Zobaczysz czy wtryski paliwo dają

 

No i zostaje jeszcze sprawdzić rozrząd czy nie przeskoczył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności