Gość Anonymous Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 witam. szła jak koń i zdechła:( jezdziłem zafirką 3 miechy,bez zarzutów az wczoraj zgasiłem po jeżdzie i juz wiecej nie odpaliła:((( kilka diagnoz wydanych po opowiedziach telefonicznych .raz ze padło sterowianie pompy innym razem ze ona cała.koszt naprawy (w ciemno) od 1300 do 3500pln! załamka i co zrobic??? holowanie do warsztatu opla(zaprzyjaznionego) i diagnoza: zdechł moduł sterujacy pompą wtryskową. mozna naprawic sam moduł bez gwarancji ,ze za jakis czas bliżej nieokreslony bedzie powtórka z wczoraj a byc moze jeszcze gorzej. albo regeneracja pompy,wymiana modułu strowania,mycie kolektorów,itd itp. ma byc ok ale za 3000pln. tragedia poprzednim monaczem jezdzilem prawi 3 lata i ani razu nie byl holowany i nie prosiłem zeby odpalił chyba opel bedzie marką niemiło przeze mnie wspominaną   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10828-i-nasta%C5%82-koniec-zafirze/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 hyba opel bedzie marką niemiło przeze mnie wspominaną Wydaje mi sie ze nie tylko przez ciebie! .Jesteś nie pierwszy i nie ostatni któremu padla pompa!! Poczytaj tematy to się przekonasz!! Jednak i tak jestes wygranym !! bo nie posiadasz pompy dwu wtykowej a ta kosztuje 12tyś ++ wgranie programów montaż to okolo 15-17 tys. Więc pomyśl o tych którzy jeżdżą z taką pompą!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10828-i-nasta%C5%82-koniec-zafirze/#findComment-263692 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 Koledzy, te pompy są technicznie niedopracowane i prawdopodobienstwo uszkodzenia nowego sterownika jest identyczne jak uszkodzenie sterownika naprawianego. Zajmuję się tym od kilku lat i niestety nic się z tym nie zrobi. osobiście sugerował bym naprawę gdyż wychodzi taniej. co do kwestii sterownika na 2 wtyczki, to również je naprawiamy i wychodzi duuuużo taniej niż nowy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10828-i-nasta%C5%82-koniec-zafirze/#findComment-263684 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krist-off Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 ja poleciałem na 4800 - sterownik + cała pompa do regeneracji (prócz obudowy)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10828-i-nasta%C5%82-koniec-zafirze/#findComment-263645 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 witam do kolegi damkoza. rozumiem ze mowisz o naprawie samego sterownika.mi równiez to zaproponowanoa za 1200pln. a ile u Ciebie to kosztuje???   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10828-i-nasta%C5%82-koniec-zafirze/#findComment-263546 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 witam mam takie pytanko te awrie pomp wtryskowych wystepują w konkretnych silnikach 2.0lub2.2 czy we wszystkich bo jest ich kilka o różnej mocy i jeszcze jedno czy czesto zdarzaja sie nieszczelnosci miedzy przewodami a wtryskami   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10828-i-nasta%C5%82-koniec-zafirze/#findComment-263531 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 zesto zdarzaja sie nieszczelnosci miedzy przewodami a wtryskami mariuszekf, Nie zbyt precyzyjnie to sformułowałeś . Ale postatram się to ci przybliżyć! Między przewodem wysokiego cisnienia a wtryskiwaczem jest nakrętka!! .Jak sie ją zle przykręci to oczywiście zasysa powietrze. Ale tobie widocznie chodzi o przewody powrotu paliwa z wtryskiwaczy do pompy i jest to przewód gumowy przekrój fi 3,2 1m.bieżący i trzy plastikowe trójniki które łączą powrót w całośc!! I tu najczęściej nam sie zapowietrza układ ""sparciała guma pęknięcie tego trójnika !! czasami zle założony ! to jest powód!! Ale juz na koniec najgorsze zapowietrzanie następuje poprzez uszczelniacze wtrysków !! Tak zwane trawersy ,kosztowna naprawa i jeszcze dodatkowo dostaje nam sie olej silnikowy do baku i poprzez filtr już rozrzedzony z powrotem do pompy i ja uszkadza!! W Niemczech wymieniają te uszczelnienia co 60tys. i jest to normą!! U nas jak ktoś zauważy w filtrze paliwa to sie zastanawia jak on tam sie dostał!! Jezeli chodzi o pompy to najtrwalsza to 17d. inne sa juz na sterownikach a to samo w sobie jest awaryjne!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10828-i-nasta%C5%82-koniec-zafirze/#findComment-263442 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GmsMetallica Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Jezeli chodzi o pompy to najtrwalsza to 17dale w Astrze G czy F bo nie jestem pewien czy te same silniki byly monotwane   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10828-i-nasta%C5%82-koniec-zafirze/#findComment-263440 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 ale w Astrze G czy F bo nie jestem pewien czy te same silniki byly monotwane Dotyczy to obu wersji chociaż są dwa modele różniące się od siebie!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10828-i-nasta%C5%82-koniec-zafirze/#findComment-263431 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 a ja czekam do poniedziałku,.. ma byc gotowe...le zal wydac 3000 pln .oj boliii Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10828-i-nasta%C5%82-koniec-zafirze/#findComment-263425 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.