Skocz do zawartości

i nastał koniec zafirze:(


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

witam.

szła jak koń i zdechła:(

 

jezdziłem zafirką 3 miechy,bez zarzutów az wczoraj zgasiłem po jeżdzie i juz wiecej nie odpaliła:(((

kilka diagnoz wydanych po opowiedziach telefonicznych .raz ze padło sterowianie pompy innym razem ze ona cała.koszt naprawy (w ciemno) od 1300 do 3500pln!:lol:

załamka

 

i co zrobic???

holowanie do warsztatu opla(zaprzyjaznionego) i diagnoza:

zdechł moduł sterujacy pompą wtryskową.

mozna naprawic sam moduł bez gwarancji ,ze za jakis czas bliżej nieokreslony bedzie powtórka z wczoraj a byc moze jeszcze gorzej.

albo regeneracja pompy,wymiana modułu strowania,mycie kolektorów,itd itp.

ma byc ok ale za 3000pln.

tragedia

poprzednim monaczem jezdzilem prawi 3 lata i ani razu nie byl holowany i nie prosiłem zeby odpalił:(

chyba opel bedzie marką niemiło przeze mnie wspominaną:mrgreen:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/10828-i-nasta%C5%82-koniec-zafirze/
Udostępnij na innych stronach

hyba opel bedzie marką niemiło przeze mnie wspominaną:(

Wydaje mi sie ze nie tylko przez ciebie! .Jesteś nie pierwszy i nie ostatni któremu padla pompa!! Poczytaj tematy to się przekonasz!! Jednak i tak jestes wygranym !! bo nie posiadasz pompy dwu wtykowej a ta kosztuje 12tyś ++ wgranie programów montaż to okolo 15-17 tys. :mrgreen: Więc pomyśl o tych którzy jeżdżą z taką pompą! :lol:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/10828-i-nasta%C5%82-koniec-zafirze/#findComment-263692
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Koledzy, te pompy są technicznie niedopracowane i prawdopodobienstwo uszkodzenia nowego sterownika jest identyczne jak uszkodzenie sterownika naprawianego. Zajmuję się tym od kilku lat i niestety nic się z tym nie zrobi. osobiście sugerował bym naprawę gdyż wychodzi taniej.

 

co do kwestii sterownika na 2 wtyczki, to również je naprawiamy i wychodzi duuuużo taniej niż nowy.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/10828-i-nasta%C5%82-koniec-zafirze/#findComment-263684
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

witam mam takie pytanko te awrie pomp wtryskowych wystepują w konkretnych silnikach 2.0lub2.2 czy we wszystkich bo jest ich kilka o różnej mocy i jeszcze jedno czy czesto zdarzaja sie nieszczelnosci miedzy przewodami a wtryskami

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/10828-i-nasta%C5%82-koniec-zafirze/#findComment-263531
Udostępnij na innych stronach

zesto zdarzaja sie nieszczelnosci miedzy przewodami a wtryskami

mariuszekf, Nie zbyt precyzyjnie to sformułowałeś . Ale postatram się to ci przybliżyć! Między przewodem wysokiego cisnienia a wtryskiwaczem jest nakrętka!! .Jak sie ją zle przykręci to oczywiście zasysa powietrze. Ale tobie widocznie chodzi o przewody powrotu paliwa z wtryskiwaczy do pompy i jest to przewód gumowy przekrój fi 3,2 1m.bieżący i trzy plastikowe trójniki które łączą powrót w całośc!! I tu najczęściej nam sie zapowietrza układ ""sparciała guma pęknięcie tego trójnika !! czasami zle założony ! to jest powód!! Ale juz na koniec najgorsze zapowietrzanie następuje poprzez uszczelniacze wtrysków !! Tak zwane trawersy ,kosztowna naprawa i jeszcze dodatkowo dostaje nam sie olej silnikowy do baku i poprzez filtr już rozrzedzony z powrotem do pompy i ja uszkadza!! W Niemczech wymieniają te uszczelnienia co 60tys. i jest to normą!! U nas jak ktoś zauważy w filtrze paliwa to sie zastanawia jak on tam sie dostał!! ??? Jezeli chodzi o pompy to najtrwalsza to 17d. inne sa juz na sterownikach a to samo w sobie jest awaryjne!!

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/10828-i-nasta%C5%82-koniec-zafirze/#findComment-263442
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności