Gość Anonymous Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 witam. szła jak koń i zdechła:( jezdziłem zafirką 3 miechy,bez zarzutów az wczoraj zgasiłem po jeżdzie i juz wiecej nie odpaliła:((( kilka diagnoz wydanych po opowiedziach telefonicznych .raz ze padło sterowianie pompy innym razem ze ona cała.koszt naprawy (w ciemno) od 1300 do 3500pln! załamka i co zrobic??? holowanie do warsztatu opla(zaprzyjaznionego) i diagnoza: zdechł moduł sterujacy pompą wtryskową. mozna naprawic sam moduł bez gwarancji ,ze za jakis czas bliżej nieokreslony bedzie powtórka z wczoraj a byc moze jeszcze gorzej. albo regeneracja pompy,wymiana modułu strowania,mycie kolektorów,itd itp. ma byc ok ale za 3000pln. tragedia poprzednim monaczem jezdzilem prawi 3 lata i ani razu nie byl holowany i nie prosiłem zeby odpalił chyba opel bedzie marką niemiło przeze mnie wspominaną   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 hyba opel bedzie marką niemiło przeze mnie wspominaną Wydaje mi sie ze nie tylko przez ciebie! .Jesteś nie pierwszy i nie ostatni któremu padla pompa!! Poczytaj tematy to się przekonasz!! Jednak i tak jestes wygranym !! bo nie posiadasz pompy dwu wtykowej a ta kosztuje 12tyś ++ wgranie programów montaż to okolo 15-17 tys. Więc pomyśl o tych którzy jeżdżą z taką pompą!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 Koledzy, te pompy są technicznie niedopracowane i prawdopodobienstwo uszkodzenia nowego sterownika jest identyczne jak uszkodzenie sterownika naprawianego. Zajmuję się tym od kilku lat i niestety nic się z tym nie zrobi. osobiście sugerował bym naprawę gdyż wychodzi taniej. co do kwestii sterownika na 2 wtyczki, to również je naprawiamy i wychodzi duuuużo taniej niż nowy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krist-off Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 ja poleciałem na 4800 - sterownik + cała pompa do regeneracji (prócz obudowy)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 witam do kolegi damkoza. rozumiem ze mowisz o naprawie samego sterownika.mi równiez to zaproponowanoa za 1200pln. a ile u Ciebie to kosztuje???   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 witam mam takie pytanko te awrie pomp wtryskowych wystepują w konkretnych silnikach 2.0lub2.2 czy we wszystkich bo jest ich kilka o różnej mocy i jeszcze jedno czy czesto zdarzaja sie nieszczelnosci miedzy przewodami a wtryskami   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 zesto zdarzaja sie nieszczelnosci miedzy przewodami a wtryskami mariuszekf, Nie zbyt precyzyjnie to sformułowałeś . Ale postatram się to ci przybliżyć! Między przewodem wysokiego cisnienia a wtryskiwaczem jest nakrętka!! .Jak sie ją zle przykręci to oczywiście zasysa powietrze. Ale tobie widocznie chodzi o przewody powrotu paliwa z wtryskiwaczy do pompy i jest to przewód gumowy przekrój fi 3,2 1m.bieżący i trzy plastikowe trójniki które łączą powrót w całośc!! I tu najczęściej nam sie zapowietrza układ ""sparciała guma pęknięcie tego trójnika !! czasami zle założony ! to jest powód!! Ale juz na koniec najgorsze zapowietrzanie następuje poprzez uszczelniacze wtrysków !! Tak zwane trawersy ,kosztowna naprawa i jeszcze dodatkowo dostaje nam sie olej silnikowy do baku i poprzez filtr już rozrzedzony z powrotem do pompy i ja uszkadza!! W Niemczech wymieniają te uszczelnienia co 60tys. i jest to normą!! U nas jak ktoś zauważy w filtrze paliwa to sie zastanawia jak on tam sie dostał!! Jezeli chodzi o pompy to najtrwalsza to 17d. inne sa juz na sterownikach a to samo w sobie jest awaryjne!!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GmsMetallica Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Jezeli chodzi o pompy to najtrwalsza to 17dale w Astrze G czy F bo nie jestem pewien czy te same silniki byly monotwane   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 ale w Astrze G czy F bo nie jestem pewien czy te same silniki byly monotwane Dotyczy to obu wersji chociaż są dwa modele różniące się od siebie!!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 a ja czekam do poniedziałku,.. ma byc gotowe...le zal wydac 3000 pln .oj boliii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.