Gość brzoza Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 ) Musze znalesc jakas przekrojowke zeby zobaczyc:) Nr 1 to jest ten tzw. trawers [jarzmo] zamieszczone na twojej fotografii !. Z powodu tego trawersa musimy podnosić wałek rozrządu , bo pod nim znajduje się uszczelka odpowiedzialna za wszystkie zapowietrzenia -olej w paliwie ! http://img108.imageshack.us/my.php?image=przekrojglowicywx4.jpg   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10828-i-nasta%C5%82-koniec-zafirze/page/8/#findComment-247320 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 dzieki BRZOZA - o to wlasnie mi chodzilo. Choc mam jeszcze pare problemow. 1. czy ta sruba co dokreca jarzmo (z lewej strony "jedynki") musi byc dokrecona bo u mnie wydawalo sie ze sa luzne. A teraz 2 problem to skoro mam pocace sie przewody nr 3 to oznacza ze albo wezyk przelewowy puszcza albo sruby dokrecajace rurki od pompy sa juz wykonczone. Tak jak pisalem pali dobrze ale mam dosc tego "pocącego" sie miejsca. jeszcze raz dzieki brzoza. ps masz fajne ksiazki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10828-i-nasta%C5%82-koniec-zafirze/page/8/#findComment-247239 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 . czy ta sruba co dokreca jarzmo (z lewej strony "jedynki") musi byc dokrecona bo u mnie wydawalo sie ze sa luzne. A teraz 2 probl Odp.1 Te śruby powinny być przykręcone prawidłowo! .Czyli juz dobrze nie pamiętam- 8N.m Pod tym trawersem sa uszczelnienia! Jedno na trawersie typ.oring. i na wtryskiwaczu! Taka typ.manrzeta Wielkości obrączki! Najczęściej to powód tych wężyków, po prostu parcieje guma i sie zapowietrza   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10828-i-nasta%C5%82-koniec-zafirze/page/8/#findComment-247127 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 witam piszecie o pompach w dislu, a czy pompy w benzynowym silniku 1,8L lub 2,2L też mają te pompy Bosha - narażone na awarie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10828-i-nasta%C5%82-koniec-zafirze/page/8/#findComment-127058 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość huri_khan Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Koledzy piszą o pompie diesla w benzynie ten problem nie występuje. Temat przenoszę do działu diesel.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10828-i-nasta%C5%82-koniec-zafirze/page/8/#findComment-126909 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Witam!Czytam wszystkie informacje na forum i aż głowa mnie boli! Kupiłem Zafirę parę miechów temu i już siadł zawór regulacji ciśnienia!! A teraz słyszę o awariach pomp!!! Ja mam Zafirę 2.0 dti z 2001roku. Może ktoś wie jaką ja mam pompę Tą dobrą czy złą Z góry dzięki za odpowiedz!! Pozdrawiam!!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10828-i-nasta%C5%82-koniec-zafirze/page/8/#findComment-126484 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bodzio012 Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Witam!Czytam wszystkie informacje na forum i aż głowa mnie boli! Kupiłem Zafirę parę miechów temu i już siadł zawór regulacji ciśnienia!! A teraz słyszę o awariach pomp!!! Ja mam Zafirę 2.0 dti z 2001roku. Może ktoś wie jaką ja mam pompę Tą dobrą czy złą Z góry dzięki za odpowiedz!! Pozdrawiam!!! Masz psg5 czyli ta która się psuje, jakby co mam namiary na gościa co mi w vectrze robił, cana 400 jakby kogoś interesował tel to PW.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10828-i-nasta%C5%82-koniec-zafirze/page/8/#findComment-121357 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Omnibs Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Witam!Czytam wszystkie informacje na forum i aż głowa mnie boli! Kupiłem Zafirę parę miechów temu i już siadł zawór regulacji ciśnienia!! A teraz słyszę o awariach pomp!!! Ja mam Zafirę 2.0 dti z 2001roku. Może ktoś wie jaką ja mam pompę Tą dobrą czy złą Z góry dzięki za odpowiedz!! Pozdrawiam!!! Masz psg5 czyli ta która się psuje, jakby co mam namiary na gościa co mi w vectrze robił, cena 400 jakby kogoś interesował tel to PW. Eeee... z tą awaryjnością to tak nie strasz. Pompa VP44 które mamy zamontowane w naszych 2.0 DTH nie są aż tak awaryjne jak wszyscy piszą. Samochodów z tym silnikiem( Astry, zafiry itp)w Polsce jeździ, a ze 20 tyś. z czego 70 % ma już kręcone liczniki o ok 100 tyś lub więcej. Osób piszących o uszkodzonej pompie widziałem może z 150-200 ( użytkownicy) więc nie jest to jakaś masakra. Ja bym się nie przejmował. Pompa powinna starczyć na jakieś 400 tyś km. pod warunkiem że licznik nie kręcony Pełna regeneracja to max 3 tyś. , sam tranzystor to max 500 zł. Generalnie działa zasada jak dbamy tak mamy...szczególnie dotyczy ona diesli. P.S Wg. mnie masz tą dobrą , bo ta zła ma dwa wtyki i jej regeneracja kosztuje w ciort kasy. Pompy do astry 1,7 też lecą a są inne niż nasze. W VW Turan lecą koła dwumasowe średnio co 50 tys km i co? Każde auto ma elementy które się psują. Plusem Zafiry i Astry to to że masz masę części używanych. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10828-i-nasta%C5%82-koniec-zafirze/page/8/#findComment-121311 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 A tu znalazłam że z taką pompą to nie tylko Opelki śmigają inni też mają takie problemy: http://www.allegro.pl/item843397607_pompa_vp44_vp30_vp29_bosch_psg16_psg5_psg2_edc15m.html   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10828-i-nasta%C5%82-koniec-zafirze/page/8/#findComment-116839 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.