Skocz do zawartości

i nastał koniec zafirze:(


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Ale ciebie interesuje ! Czy można sprawdzic ! Można - tym wakuometrem! mierzy sie każdy wtryskiwacz! robiąc podciśnienie i w danym okresie czasu nie powinno ono sie zmienić! .Wystarczy jedna nieszczelność a kwalifikuje do wymiany wszystkie uszczelnienia! Bo rozumiesz kto by dzwigał wałek do jednej uszczelki! A za kilka tygodni następnej itp. .

 

Dzięki za super szybkie info :( Jeszcze jedno mnie dręczy, po colejesz mixol do ropy?, Za chłopaka dawałem ten olej do motoru, ma własciwości smarujące - o to by chodziło ?. I ten środek czarny na czyszczenie wrtyskiwczy, mogę go dawać raz na 10 tys bez żadnej obawy?

Pozdrawiam Piotrek Bochnia

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam.

Czy wymiana uszczelniaczy na wtryskiwaczach wiąże się z rozebraniem samych wtryskiwaczy, czy tylko z ich wyjęciem (o-ringi są na zewnatrz)?

 

Piotr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno mnie dręczy, po colejesz mixol do ropy?

 

Czy wymiana uszczelniaczy na wtryskiwaczach wiąże się z rozebraniem samych wtryskiwaczy, czy tylko z ich wyjęciem (

Odp. 1 mixol smaruje cały układ w pompie !! Aby nie zatarł sie taki tloczek !! [przestawiacz konta wtrysku] czysci cały układ>> zasilania.

Odp 2 .. Uszczelnienia sa na wtryskiwaczach Miedzy glowica a wtryskiwaczem i jak juz pisałem jest to bardzo pracochłonne ! i w najmniejszej opcji wiąże sie to z podnoszeniem walka rozrządu!!A w tej pełnej opcji z wymianą uszczelek miedzianych na końcówkach wtrysku demontaż całego wałka!! I na koniec nie sa to oriing tylko typ. manrzeta te na wtryskach!!! I wiele innych uszczelek! Chociaż typu oring też tam sie znajdują! http://img253.imageshack.us/my.php?image=18082007005ch2.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zapaliła po 2-godzinach postoju. Dopiero za 4 razem załapała:( Czy jest jakiś sposób żeby sprawdzic czy to te gumowe powroty czy uszczelniacze na wtryskach? Auto ma 140 tys oryginalnego przebiegu

Diagnoza jest dobra! Więc nie masz się co martwić ,.będzie spokój na kilka lat jak malo jeździsz. Same części zamienne do tej operacji to koszt w aso 300zł.Bez wgrywanego programu . Dodatkowo bardzo pracochłonne ! nalezy odkręcać wałek rozrządu!! demontować i czyścic kolektor. ,odpowietrzanie!! . W normalnych warunkach jeszcze z wgraniem nowego softu!! to koszt 1500zł. Więc możesz spać spokojnie!! Bo było by coraz gorzej ! A o uszkodzenie pompy przy tych objawach prawdopodobne!! Więc jest wszystko OK. :P Ale ciebie interesuje ! Czy można sprawdzic ! Można - tym wakuometrem! mierzy sie każdy wtryskiwacz! robiąc podciśnienie i w danym okresie czasu nie powinno ono sie zmienić! .Wystarczy jedna nieszczelność a kwalifikuje do wymiany wszystkie uszczelnienia! Bo rozumiesz kto by dzwigał wałek do jednej uszczelki! A za kilka tygodni następnej itp. .

 

I wróciłem z ASO w wczoraj. Siedzieli cały dzień nad autem - okazało się że nie musieli zmieniać uszczelniaczy na wtryskach. Gość powiedział że nie ma śladu oleju w ON, wymienili mi wszystkie przelwey i trójniki. Dodatkowo zaprogramowali ECU jakimś najnowszym programem, który eliminuje podobno błąd z utrudnionym rozruchem. stwierdził gość na obsłudze klienta że ma być dobrze, i jak się coś będzie działo to żeby przyjechać. Zapłaciłem 249 zł. Myślałem że będzie gorzej. Na razie pali OK. Bede pisał dalej co się dzieje z autem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.

Wracam do tematu nieszczelnych przewodów przelewowych.

Czy ich uszkodzenie (wraz z trójnikami) objawia się wyciekiem paliwa (poceniem się)?

Czy ewentualnie trzeba przyjąć zasadę ich wymiany co np.2-3 lata?

 

Piotr.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ich uszkodzenie (wraz z trójnikami) objawia się wyciekiem paliwa (poceniem się)

Całkowite uszkodzenie to natychmiastowe zatrzymanie silnika. Bo może się tak przydarzyć

 

!Natomiast te pocenia , to pierwsze objawy trudności z odpaleniem. Czasami tego nie zauważamy i szukamy przyczyn w innych urządzeniach np.. aku. lub rozrusznik. :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy tu na obrazku to caly wtryskiwacz?

Dołączona grafika

czy sa jeszcze jekies czesci w glowicy ? Dziwnie jest on zamontowany - przebiega pod walkiem zaworow.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki - wlasnie nie myslalem ale jak takie cos jest polaczone z wlasciwym wtryskiwaczem - przeciez nie jest skrecone a cisnienie tam jest dosc duze jak na "wcisk" przy silnikach benzynowych:( Barkuje mi wyobrazni ;):) Musze znalesc jakas przekrojowke zeby zobaczyc:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności