kicaj Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 To ciekawe, bo wg testow to Zafira jeszcze do jakiegos 2004-5r prowadzila wsrod europejskich minivanow jesli chodzi o wspolczynniki oporu. mi nie chodzi o Cx a jedynie o strumien powietrza i jego zawirowania...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość eryk79 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Tak,ma 6 przełożeń,wkrótce podam dokładne RPM Hi! Tak sobie patrzyłem na autka w UK i za przeproszeniem troszke mnie trafiło jakie macie tam fajne ceny, Zafirke z 2006 roku w wersji SRi mozna juz wyrwac za 7000 £, kurde tu w kraju trzeciego świata jak to mówi moja zona nie dosyc ze ciezko znalezc SRi a OPC to juz nie wspomne to jeszcze ceny Ja sprawdzałem na autotrader masz jakies inne stronki?? podeslij linki. A w ogole musimy sie kiedys spisac i moze bym kupił cos w UK?? Pozdro!!!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 A coz to jest to SRi - co kraj to inne nazwy opcji...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 SRi to wersja SPORT w Polsce a VXR to OPC,tak sobie wymyslili a COSMO to to u nas ELITE,reszty nie pamietam,ach miałem podać to RPM i nie mam kiedy sie przejechac a po miescie udało mi sie rozpedzić tylko do 100km/h i ma przy tym dokładnike 1500 obr/min [ Dodano: Sro Sty 14, 2009 22:33 ] Eryk79 z tego co widze to mieszkasz w Irlandii tak ?,to co tam u Was z cenami,są duzo wyższe czy jak ?,odnosnie linkow to w sumie nie mam pojecia bo zawsze uzywam Tradera.Pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość eryk79 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 A coz to jest to SRi - co kraj to inne nazwy opcji... A co w PL nie ma wersji SRi?? Tak, tu w IRL sa wersje: CLUB, LIVE, DESIGN, ELITE, SRi, I OPC, W SRi sa tylko trzy dostepne silniki - 1.8i VVT SRi, 2.0 16V SRi i 1.9 CDTi SRi 150 KM w automacie i w manualu. Model na jaki choruje to wlasnie 1.9 Dieselek 150 kucykow i w automacie hm fajne http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/wink.gif niestety jeszcze troszke musze poczekac. Przesylam Tobie dwa linki z ciekawymi Zafirkami: http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://www.timesonline.co.uk/multimedia/archive/00151/Vauxhall-Zafira-SRi_151467a.jpg&imgrefurl=http://www.timesonline.co.uk/tol/driving/jeremy_clarkson/good_car_bad_car/article743595.ece&usg=__H3carCsFScnBku4VWws0r_oMCwY=&h=185&w=385&sz=22&hl=pl&start=13&tbnid=baPvJ_9wtLvITM:&tbnh=59&tbnw=123&prev=/images%3Fq%3Dopel%2Bzafira%2Bsri%26gbv%3D2%26hl%3Dpl%26sa%3DG http://atsearch.autotrader.co.uk/ni/cars_search.jsp?page=1&searchform=&modelexact=1&lid=search_used_cars_full&photo=1&state=block&sort=3&hassearched=Y&make=VAUXHALL&min_pr=75&source=0&model=ZAFIRA&max_pr=&miles=40&agerange=5&mileage=&postcode=lu55ts&variant=&bodyid=0&trim=&fuelid=2&colour=&transmissionid=2&keywords=&ukcarsearch_full.x=18&ukcarsearch_full.y=9 W tym drugim linku wersja SRi ostatnia na dole i trzecia od dolu. Pozdro [ Dodano: Sro Sty 14, 2009 22:54 ] SRi to wersja SPORT w Polsce a VXR to OPC,tak sobie wymyslili a COSMO to to u nas ELITE,reszty nie pamietam,ach miałem podać to RPM i nie mam kiedy sie przejechac a po miescie udało mi sie rozpedzić tylko do 100km/h i ma przy tym dokładnike 1500 obr/min [ Dodano: Sro Sty 14, 2009 22:33 ] Eryk79 z tego co widze to mieszkasz w Irlandii tak ?,to co tam u Was z cenami,są duzo wyższe czy jak ?,odnosnie linkow to w sumie nie mam pojecia bo zawsze uzywam Tradera.Pozdro Witaj, tak w Irlandii i ceny mamy kosmiczne podaje link sam zobacz : http://www.motornet.ie/usedcars/ http://www.cbg.ie/SearchForMakes.aspx Pozdawiam!!! P.S. i jeszcze mamy podatek drogowy np: za silnik 2.0 - €600 na rok a za powyzej 2.5 silnik € 1160 i co to nie jest kur... chore?http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 panowie, chyba zboczyliście nieco z tematu...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 ach miałem podać to RPM i nie mam kiedy sie przejechac a po miescie udało mi sie rozpedzić tylko do 100km/h i ma przy tym dokładnike 1500 obr/min Niezle, jak rozumiem te 1500 RPM to na 6 biegu? A jakie masz jalowe obroty? Bo wydaje sie, ze jest bardzo mala roznica pomiedzy jalowymi a tymi przy 100km/h. Ciekawy jest ten automat, bo reczna 6 biegowa ma pewnie w okolicach 2000 RPM dla 100. Wlasnie zerknalem do danych tego automatu. Jej glowne przelozenie to 2.77 wobec 3.8 w 2.2DTI. To tlumaczy az tak niskie obroty.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość eryk79 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 panowie, chyba zboczyliście nieco z tematu... A czy to wazne   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Na jałowym mam dokładnie 750obr/min,a to 1500 to na 6biegu oczywiscie,w wekkend podam pare innych wartosci jak wyjade na autostrade   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Na jałowym mam dokładnie 750obr/min,a to 1500 to na 6biegu oczywiscie,w wekkend podam pare innych wartosci jak wyjade na autostrade Ten silnik zachowuje sie jak 3.5-4 litrowa benzynka, bardzo niskie przelozenia skrzyni, niezle. Widac 150KM to na tyle duzo, ze silnik sobie z tym radzi. W sumie moj 2.2DTI tez moglby miec takie niskie przelozenia bo max. moment obrotowy ma juz od 1500RPM i to maximum utrzymuje sie dosc dlugo, az do grubo ponad 2000RPM. Natomiast Twoj silnik max. moment ma dopiero przy 2000RPM, ale tu pewnie automat dba o to zeby zrzucic bieg jak sie wcisnie pedal gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.